Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان ساکت از انتشار کلیپ تصویری «علیصدر» با همکاری گروه بانوان وزیری خبر داد.

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار درباره کارهای جدید خود گفت: مدتی است که گروه موسیقی «بانوان وزیری» را راه اندازی کرده ام که قرار بود کنسرت هایی را با این گروه برگزار کنیم ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا این کنسرت ها بعد از پایان کرونا در خارج از کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند روز پیش کلیپی را به همراه اعضای گروه بانوان وزیری در غار علیصدر ضبط کردیم که قرار است این کلیپ به مناسبت شب یلدا در فضای مجازی و خارج از کشور منتشر شود. البته این تصویربرداری با مشکلاتی مواجه شد زیرا خیلی می گفتند که این تصویربرداری موجب بیدار شدن خفاش های غار علیصدر می شود و نورپردازی برای این مکان ضرر دارد ولی مسئولان در جواب گفتند که در این غار هیچ گونه موجود زنده ای وجود ندارد و از سال ۱۳۴۶ به طور شبانه روزی پروژکتورهای روشن است در نتیجه این تصویربرداری هیچ مشکلی برای این غار به وجود نیاورده است در نتیجه ما توانستیم کار را به اتمام برسانیم.

این آهنگساز درباره ترکیب سازی این قطعه توضیح داد: در این کلیپ از تارهای تار، سه تار، عود، نی، تنبک، رباب، کمانچه، کمانچه آلتو و…استفاده شده است که یک برنامه زیبا و پرهیجان برای شب یلدا برای ایرانیان خارج از کشور خواهد بود. بعضی از نوازندگان این گروه مریم ملا، تینا لاجوردی، نفیسه طباطبایی و…هستند.

به گفته وی، این قطعات در چند ژانر موسیقایی اجرا شده است که در ابتدا با یکی از قطعات خودم با عنوان «دل انگیز» آغاز می شود که در دستگاه های شور، دشتی، ماهور، بیات ترک و… است. همچنین یکی از تصانیف قدیمی با عنوان «کشمکش» در این کلیپ تصویری اجرا شده و عنوان این کلیپ «علیصدر» است.

این نوازنده سه تار همچنین از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد و خاطرنشان کرد: این اثرِ بختیاری کامل آماده شده است فقط به دلیل بیماری کرونا منتظر هستیم این بیماری فروکش کند تا خواننده بختیاری بتواند به استودیو بیاید و قطعات را اجرا کند.

وی در پایان گفت: آلبوم دیگری با همکاری بهنام ابوالقاسم به اسم «برف» داریم که بداهه نوازی سه تار و پیانو است که در دستگاه های نوا، ماهور، دشتی، همایون، اصفهان و… است و به زودی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بانوان وزیری سه تار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصاویر وحشتناک از لحظه شروع طوفان دبی در یک کلیپ | فیلم

تصاویر آخرالزمانی از لحظه‌ی شروع سیل وحشتناک و بی‌سابقه در دبی با موج خرابی‌های وسیع را ببینید. منبع: آخرین خبر

 

دیگر خبرها

  • نباید با بانوان در معابر برخورد شود
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده (فیلم)
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • ثبت تصاویر وحشتناک از لحظه شروع طوفان دبی در یک کلیپ | فیلم
  • دو ملاک مهم عمل صالح کدام است؟
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • وزیری که سردسته اوباش شد | ببینید
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران