Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@20:15:33 GMT

نقش گل های ستاره ایرانی در بردهای شارلوا

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۸۴۹۳

نقش گل های ستاره ایرانی در بردهای شارلوا

بازیکن هجومی شارلوا بعد از یک ماه و ۹ روز دوباره برای تیمش گلزنی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی قلی‌زاده در پیروزی ۳-۴ شارلوا مقابل سرکل بروژ زننده گل اول تیمش بود تا شارلوا شکست ۰-۲ در نیمه اول را به بهترین شکل ممکن جبران کند و سه امتیاز این بازی را بگیرد.

قلی ‌زاده در شرایطی در هفته هجدهم لیگ بلژیک چهارمین گل فصلش را به ثمر رساند که چند هفته‌ای بود پایش به گلزنی باز نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی ‌زاده تکنیکی آخرین بار در بازی هفته دوازدهم مقابل میشلن بلژیک موفق به گلزنی شده بود. نکته جالب اینکه نتایج شارلوا امتیاز مستقیمی با گلزنی قلی‌زاده دارد و به جز بازی با میشلن که با تساوی ۳-۳ به پایان رسید، در سایر بازیهایی که قلی ‌زاده موفق به گلزنی شده، شارلوا برنده از زمین خارج شده است. به عبارت دیگر شارلوا از ۴ دیداری که قلی‌زاده در آن موفق به گلزنی شده، ۱۰ امتیاز گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شارلوا شارلوا علی قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر

شاگردان سیروس پورموسوی که به امید کسب ۳ امتیاز و فرار از منطقه خطر رو در روی گل‌گهر سیرجان قرار گرفته بودند در وقت‌های اضافه بازی ۲ گل زدند تا به یک تساوی ارزشمند دست یابند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال گل‌گهر در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۴۵ با قضاوت محمدرضا تارخ در استادیوم سلیمانی سیرجان پذیرای تیم فوتبال استقلال خوزستان بود.

این بازی در شرایطی برگزار شد که گل‌گهر با توجه به حضور در نیمه بالایی جدول بدون استرس پا به این دیدار گذاشت اما در مقابل استقلال خوزستان با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم جای داشت و برای فرار از منطقه سقوط به دنبال کسب هر ۳ امتیاز این دیدار بود.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا دو تیم بدون رد و بدل شدن گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۶ سعید سحرخیزان برای میزبان گلزنی کرد تا بازی یک بر صفر به سود گل‌گهر شود. در شرایطی که خوزستانی به دنبال گل تساوی و کسب حداقل امتیاز بودند، قائم اسلامی‌خواه در دقیقه ۹۰ گل دوم سیرجانی‌ها را زد تا شاگردان مارینوس لحظات پایانی با خیالی راحت بازی را دنبال کنند.

استقلال خوزستان در شرایطی که بازی به دقیقه ۹۰ رسیده بود توسط آسو رستم به گل رسید، شاهکار شاگردان سیروس پورموسوی ۲ دقیقه بعد تکمیل شد و آنها توسط محمود مطلق‌زاده کار را به تساوی کشاندند تا در فاصله‌ای اندک برد گل‌گهر را در خانه به یک تساوی ارزشمند برای خود تبدیل کنند.

با این نتیجه گل‌گهر ۳۴ امتیازی شد و در رده ششم به کار خود در این هفته پایان داد و استقلال خوزستان نیز با ۲۰ امتیازی در رده چهاردهم باقی ماند.

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، سامان فلاح، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق پور، علیرضا کوشکی، بهنام برزای، مهدی ممی‌زاده، قائم اسلامی‌خواه، اریک باگناما، سعید سحرخیزان.

سرمربی: مارینوس

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزیم گروسیان، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری،علیرضا خوش کفا، احمدرضا جلالی، عثمان اندوگ، محمد آبشک، جواد آقایی پور، آسو رستم، پیمان رنجبری.

سرمربی: سیروس پورموسوی

دیگر خبرها

  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • ستاره دربی از دل تیم شکست خورده!
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!
  • صحنه عجیب: دزدی پیراهن ستاره دورتموند! (عکس)
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!