Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - محمدمهدی پور آقایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه16، از اجرای ویژه برنامه های متنوعی در محلات نه گانه همزمان با فرارسیدن طولانی ترین شب سال، همچنین تقارن آن با ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با هدف زنده نگهداشتن آداب و سنن ملی و ترویج زندگی اسلامی- ایرانی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، وی با اعلام این خبر گفت: این ویژه برنامه ها با محوریت خانواده و اقوام ایرانی و با توجه به بهبود فضای کلی جامعه با رویکرد طنز اجرا می شود.
رضا احمدی مدیر اداره فرهنگی منطقه نیز در این باره اظهار داشت: ویژه برنامه های متنوعی از جمله مسابقات مجازی با موضوع یلدا (شامل عکاسی، قصه گویی مادر بزرگ و پدر بزرگ، خاطره نویسی، سنتهای یلدایی اقوام ایرانی، فیلم کوتاه حافظ خوانی و ... )، جشن های شب هزاره، شاهنامه خوانی، اهدای بسته های یلدایی و کمک مومنانه به نیازمندان در شب یلدا و به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها برنامه هایی از قبیل تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت، تجلیل از پرستاران بیمارستان آیت الله کاشانی و حضرت امیرالمومنین (ع)، تجلیل از نوزادان با نام زینب متولد روز ولادت بانوی دمشق در بیمارستان مفرح، ایجاد جایگاه ادای احترام به شهدای مدافع سلامت، جهت تجلیل از مقام شامخ مدافعان سلامت مقابل بیمارستان های منطقه، دیدار با همسران جانبازان و ...‌ در سطح محلات نه گانه منطقه، از 25 لغایت 30 آذر ماه به دو صورت مجازی و حضوری با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده (فیلم)



منبع:پیج tarfand_khanehdari_

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت کیک یلدا با طرح هندوانه (فیلم) با این کیک هندوانه‌ای مهمان‌های یلدایی را غافلگیر کنید (فیلم) هندوانه شب یلدا را به این روش جذاب برش و تزئین کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی
  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده (فیلم)
  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تصاویر ویژه از رژه گرامیداشت روز ارتش
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود