Web Analytics Made Easy - Statcounter

جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا  روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که پیت بودجج را به عنوان وزیر حمل و نقل در دولت آینده انتخاب کرده است. پیت بودجج در جریان رقابت مقدماتی دموکرات ها برای گزینش نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری رقیب جو بایدن بود.

شهردار سابق «ساوت بند» در ایالت ایندیانا در صورت کسب رای اعتماد مجلس سنا اولین عضو کابینه دولت فدرال آمریکا خواهد بود که به طور علنی همجنسگرایی خود را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود که سمت وزیر حمل و نقل در دولت جو بایدن با توجه به برنامه او برای تصویب یک بسته محرک اقتصادی برای سرمایه گذاری در زیرساخت ها با حمایت هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه، اهمیت زیادی داشته باشد. 

رئیس جمهوری منتخب آمریکا همچنین به گزارش رسانه های این کشور قصد دارد جنیفر گرانهلم، فرماندار پیشین ایالت میشیگان را به عنوان وزیر انرژی معرفی کند. جنیفر گرانهلم اولین فرماندار زن ایالت میشگان بود. در صورت رای اعتماد مجلس سنا به جنیفر گرانهلم و دیگر نامزدهای عضویت در کابینه جو بایدن رکورد حضور زنان در کابینه آمریکا با حضور ۹ زن شکسته خواهد شد.

رسانه های آمریکا همچنین گزارش داده اند که رئیس جمهوری منتخب این کشور در نظر دارد جینا مک کارتی را به عنوان هماهنگ کننده ارشد امور اقلیمی معرفی کند. جینا مک کارتی سابقه فعالیت به عنوان رئیس اداره حفاظت از محیط زیست ایالات متحده را دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/003BxY

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امریکا جو بایدن همجنسگرا جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود

هاشمی ، درباره جزئیات سفر استانی دور دوم هیأت دولت به استان سمنان گفت: این سفر قرار است پنجشنبه  برگزار شود و علاوه بر حضور رئیس جمهور در سمنان و شاهرود، شاهد حضور وزرای کابینه سیزدهم در هشت شهرستان استان سمنان نیز خواهیم بود.

وی از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی با حضور وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت در استان سمنان خبر داد و افزود: افتتاح طرح‌های مرتبط با آب و همچنین بهداشت و درمان در زمره مهمترین طرح‌هایی است که با حضور اعضای کابینه سیزدهم به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار سمنان با بیان اینکه راه و پل‌های غیرهمسطح و زیرساخت‌های مرتبط با ارتباطات را از دیگر موضوعات طرح‌های قابل افتتاح در سفر استانی رئیس جمهور و وزرا به شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان دانست و افزود: دو تقاطع غیرهمسطح در سمنان و آرادان با حضور وزرا و رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه وزرای کابینه سیزدهم در سطح شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان با نخبگان دیدار خواهند کرد، تاکید کرد: جلسات شورای اداری همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان در تمام هشت شهرستان استان سمنان با حضور وزرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه شورای اداری استان سمنان در مرکز استان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، گفت: یک نشست حل مسئله مرتبط با رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای تولیدی مانند سیمان بی ارجمند نیز در سفر استانی دوم کابینه سیزدهم برگزار می‌شود.

استاندار سمنان همچنین گفت: جشن احیای ۲۰۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد در استان سمنان نیز با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی دور دوم برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • «کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • کنایه سنگین عطاءالله مهاجرانی به آمریکا و فرانسه بعد از حمله سپاه به اسرائیل /بازهم به بایدن اطلاعات غلط دادند!