Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد با بیان اینکه یاریگران زندگی طرحی دانش آموز محور است در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: تاثیر همسالان بر یکدیگر، امری اجتناب ناپذیر است و در این طرح مسئولیت و پیشگیری از آسیب‌ها در دانش آموزان نهادینه می‌شود.

او با اشاره به اهمیت توجه به آسیب‌های اجتماعی در مدارس افزود:رسالت و هدف اصلی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش رسیدن به تربیت انسان صالح در همه زمینه‌ها است که این نشان دهنده‌ی اهمیت اولویت پرورش بر آموزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاوله اضافه کرد:طرح یاریگران زندگی، اقدامی فرهنگی و پیشگیرانه در جامعه و با اولویت آموزش و پرورش است که تمام مقاطع تحصیلی از پایه اول ابتدایی تا آخر متوسطه را شامل می‌شود که بصورت همزمان برای سه گروه تأثیرگذار در نظام آموزشی شامل دانش‌آموزان، والدین و اولیای مدارس ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح یاریگران زندگی برای دانش آموزان مهابادی فضای مجازی همچنان بستری برای فعالیت‌های پرورشی

او با بیان اینکه این طرح یکی از برنامه‌های سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ است که به صورت مشترک بین آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر اجرایی خواهد شد، تصریح کرد:با انجام این برنامه به دنبال هدایت دانش آموزان به سمت کاهش تمایل و پیشگیری از مصرف مواد مخدر هستیم، زیرا مهمترین هدف آن در راستای پیشگیری از اعتیاد است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش طرح یاریگران زندگی اخبار مدارس یاریگران زندگی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز یکشنبه در نمایشگاه هفته مشاغل که به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل مختلف در هنرستان حضرت آمنه اهواز برپا شد، اظهار کرد: در هفته مشاغل قرار داریم و یکی از وظایف آموزش و پرورش در این زمینه، توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در خوزستان ۵۵۱ هنرستان فنی و حرفه‌ای وجود دارد و همچنین هفت هنرستان به عنوان هنرستان در جوار صنعت‌ها و شرکت‌های خوزستان قرار دارند.

وی گفت: هنرستان‌ها وظیفه دارند که استعدادهای دانش‌آموزان را در زمینه‌های مهارتی تقویت کنند تا فضای لازم فراهم و استعدادهای دانش‌آموزان بر اساس توانمندی‌هایشان شکوفا و زمینه اشتغال آن‌ها در بازار کار و آزاد فراهم شود.

کد خبر 6084650

دیگر خبرها

  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • مقدمه زندگی در عصر جدید حضور در حوزه فناوری است
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • خط و نشان آموزش و پرورش برای معلم بلاگرها
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تصویب یک ماده واحده درباره معلم بلاگرها | تعرض به حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان ممنوع
  • تصویب کلیات حفظ حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان؛ تکلیف «معلم بلاگرها» مشخص شد