Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همه تلاش دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تهیه و تولید واکسن تایید شده، بی خطر و ایمن کووید ۱۹ برای مردم ایران است و اقدامات برای انتقال واکسن کرونا در حال انجام است. ‏

سیما سادات لاری در واکنش به برخی شایعات در خصوص خرید واکسن کرونا گفت: اطلاع رسانی صحیح و تایید شده در زمینه ویروس کرونا و واکسن کووید ۱۹ فقط از مسیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود و مورد تایید است؛ در ماه‌های اخیر برخی افراد متاسفانه صحبت‌هایی در زمینه این بیماری انجام داده و حتی در هفته‌های اخیر در مورد واکسن کرونا صحبت‌های نادرستی مطرح می‌شود که مورد تایید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه بهتر است مباحثی که فقط مصرف رسانه‌ای دارد، مورد توجه مردم قرار نگیرد، افزود: هرگونه اطلاع رسانی صحیح و تایید شده از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه تامین و تولید واکسن کرونا انجام می‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: همه تلاش دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تهیه و تولید واکسن تایید شده، بی خطر و ایمن کووید ۱۹ برای مردم ایران است و اقدامات هماهنگ در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با پشتیبانی کامل دولت، رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری و با مشارکت فعال وزارت امور خارجه، بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه، سایر نهادهای ذیربط و نیز وزارت راه برای انتقال واکسن کرونا در حال انجام است.

وی متذکر شد: هنوز واکسن‌های در دسترس و قابل توزیع توسط سازوکار بین‌المللی کوواکس اعلام نشده‌است و سیاست‌های اولویت‌گذاری گروه‌های مختلف در معرض خطر، برای تزریق واکسن کرونا تنظیم و پس از نهایی شدن توسط وزیر بهداشت ابلاغ خواهد شد.

منبع: میزان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت واکسن کرونا تایید شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که تهدیدها و فشارهای فرانسه بر باکو هیچ اثری نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، «آیخان حاجی زاده» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در واکنش به اقدام دولت فرانسه به احضار سفیرش در باکو اعلام کرد که «طرف آذربایجانی بارها اعلام کرده که گفتگو با باکو به زبان تهدید و فشار نتیجه ای نخواهد داشت.»

دولت فرانسه دیروز سه‌شنبه در اعتراض به آنچه اقدامات باکو در آسیب‌زدن روباط دوجانبه توصیف کرد، «آنه بویلون» سفیر خود در باکو را برای مشورت به پاریس فراخواند.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده که سفیر فرانسه در باکو به علت تداوم اقدامات یک‌جانبه جمهوری آذربایجان که به روابط دوجانبه آسیب زده، برای انجام مشورت‌هایی فراخوانده است.

آن‌گونه که در این بیانیه آمده «امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه با آنه بویلون دیدار و گفت‌وگو کرده است. ماکرون در دیدار با بویلون گفت که از اقدامات باکو متاسف است و ابراز تمایل کرده که جمهوری آذربایجان در مورد نیات خود شفاف‌سازی کند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد