Web Analytics Made Easy - Statcounter

خردمندان عنوان کرد: ادامه سریال منوط به خواست مردم است و هرجا احساس کنیم مردم علاقه ای ندارند ادامه نمی دهیم. در واقع برای هیچ پروژه ای چک سفید امضایی نوشته نشده که قرار است تا ابد ادامه پیدا کند.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، نشست خبری سریال «از سرنوشت» با حضور محمدرضا خردمندان کارگردان سریال، بهرنگ ملک محمدی مدیرگروه فیلم و سریال شبکه دو، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست و مونا کرمی از بازیگران سریال امروز ۲۶ آذرماه به صورت برخط در روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست، محمدرضا خردمندان کارگردان این سریال عنوان کرد: خوشبختانه بازخوردهای خوبی از مخاطبان گرفتیم و برای من بسیار جالب بود که تعداد زیادی از تماس‌ها از سوی نوجوانان گرفته می شد و یکی از امتیازات این سریال، برقراری ارتباط با نوجوانان از همان فصل اول بود؛ گروه سنی که امروز کمتر تلویزیون نگاه می کنند.

وی در ادامه افزود: فصل سوم ادامه ای بر ۲ فصل گذشته بود. البته فاصله بین فصل اول و دوم با سوم برای من خوشایند نبود اما توانست مخاطبان را به سمت خود جذب کند و فکر می کنم بیشتر از فصل اول و دوم مخاطب داشتیم.

مردم دوست دارند فصل‌های بعدی این سریال ساخته شود

در ادامه دارا حیایی بازیگر این سریال بیان کرد: یک نکته‌ای که من در تماس‌ها دقت کردم این بود که بیننده‌ها دوست دارند فصل‌های بعدی این سریال ساخته شود و آن را ببینند و این نکته به من بازیگر دلگرمی می دهد.

در ادامه کیسان دیباج، بازیگر نقش «سهراب» افزود: خوشحالم که همه با کار ارتباط برقرار کردند و کودکان و نوجوانان هم به آن علاقه نشان دادند.

فاطیما بهارمست بازیگر دیگر این سریال با اشاره به تماس‌های مردمی گفت: گروه‌های سنی مختلفی مخاطب این سریال بودند و من در یک خانواده با بچه چهار ساله تا خانم ۶۵ ساله صحبت کردم و خوشحالم سریال دیده شده است و مخاطبان آن از گروه های سنی مختلفی بودند.

مونا کرمی دیگر بازیگر «از سرنوشت» نیز از مهر و محبت مردم در تماس‌ها تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه خردمندان درباره ساخت فصل چهارم این سریال تاکید کرد: صبحت هایی انجام شده و نویسندگان ما قصه ها را جلو می برند و جا دارد همین جا از تیم نویسندگان یک تشکر ویژه داشته باشم و فکر می کنم یک بار مهم و جدی روی دوش این عزیزان است. صحبت هایی انجام شده و نگارش قصه در حال انجام است و اگر به این برآیند برسیم که محصول نهایی و قصه ای که داریم در ادامه دچار افت نمی شود و در ادامه مسیر بهتر از قبل عمل کنیم این خواست همه ماست که سریال ادامه پیدا کند. اگر همه چیز به خوبی که ما فکر می کنیم پیش برود تصورمان این است که این مجموعه ادامه پیدا کند.

برای فصل های ۵ و ۶ «از سرنوشت» نیز برنامه ریزی می کنیم

بهرنگ ملک محمدی مدیرگروه فیلم و سریال شبکه دو در بخش دیگری از این نشست با اشاره به ادامه ساخت این سریال گفت: «از سرنوشت ۴» را در سال ۹۹ آغاز خواهیم کرد و آن را به پخش در سال ۱۴۰۰ خواهیم رساند و برای فصل های ۵ و ۶ نیز برنامه ریزی می کنیم. این سریال از سرمایه گذاری های سازمان و شبکه دو است و تصمیم داریم که ساخت آن را ادامه دهیم.

وی در ادامه افزود: به نظرم یک آزمونی در سریال سازی و استفاده از نیروهای جوان شکل گرفته است و سیاست کلی بر این است که از نیروهای جوان و علاقمند به کار در تلویزیون استفاده شود و این مسئله در «از سرنوشت» انجام شده که خوشبختانه مخاطبان بسیار زیادی هم دارد.

ملک محمدی تاکید کرد: پیش از پخش این سریال یک شایعاتی بود که قرار است پخش آن به تاخیر بیفتد اما بسیاری از مخاطبان به صفحه من هجوم آوردند و می گفتند آن را پخش کنید و این نشان می دهد که در میان نسل نوجوان طرفداران زیادی دارد.

اشتیاق مردم به حمایت از کودکان بی سرپرست

در ادامه خردمندان با اشاره به اینکه چطور در قصه به فضای پرورشگاه نزدیک شدند، گفت: تحقیقات جامع و گسترده ای در ارتباط با بچه های پرورشگاهی صورت گرفت که توسط تیم نویسنده انجام شده، به ویژه در فصل یک که آسیب شناسی جدی نسبت به دوران کودکی دارد و حفره هایی که باعث شده بود داستان جنبه های واقعی پیدا کند. این خواست ما بود که به فضای واقعی جامعه نزدیک شویم و فکر می کنم ارتباطی که مردم با این سریال برقرار کردند و توجه ویژه ای به بچه های بی سرپرست انجام شد بسیار قابل توجه بود تا جایی که بسیاری از مردم می گفتند ما دوست داریم بچه هایی را به سرپرستی بگیریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث توقف تولید در دوران کرونا گفت: ما نمی توانیم تولیدات را متوقف کنیم چه در سینما و چه در شبکه نمایش خانگی و چه در تلویزیون. مشخص نیست تا چه زمانی کرونا با ما خواهد بود و از طرفی مردم به خوراک فرهنگی نیاز دارند و باید با حفظ پروتکل های بهداشتی کار را ادامه داد و توقف پروژه ها خیلی معنایی ندارد و خون ما رنگین تر از اقشار دیگر جامعه نیست.

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه دو در تایید گفته های خردمندان تاکید کرد: در مورد توقف پروژه های نمایشی یک سوال مطرح می شود و آن هم این است که آیا فیلم های سینمایی و تولیدات شبکه نمایش خانگی تعطیل شده اند؟ یک جریانی وجود دارد که خیلی ها فکر می کنند باید ساخت سریال های تلویزیونی متوقف شوند اما واقعیت این است که تولید را در هیچ زمانی و هیچ بخشی نمی توان متوقف کرد اما رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار لازم است و می بینیم که در پروژه های مختلف آن را رعایت می کنند.

داستان این سریال رفاقت و یکدلی است

در بخش دیگری از این نشست خردمندان با اشاره به بهره گیری از آموزه های دینی و اخلاقی در این سریال تصریح کرد: در متن قصه به بچه هایی که از شرایط سختی برخوردار هستند پرداخته شد و در آموزه های دینی هم به شدت به محبت به بچه های بی سرپرست تاکید شده و از این منظر سریال این رویکرد را دنبال می کند و یک مبحثی در قصه ما وجود دارد و آن هم بحث رفاقت است که یکی از آموزنده ترین و ارزشمندترین ارزش های فرهنگی ماست که در جامعه هم کمرنگ شده است و «از سرنوشت» به نوعی آن حفره را در جامعه پر می کند. می بینیم که رفاقت ها امروز بر اساس منافع فردی شکل می گیرد و به همان سرعت هم از بین می رود. سریال «از سرنوشت» به رفاقت از منظر اخلاص و یگانگی و عشق به همنوع جلو می رود و آن چیزی که مردم دوست دارند همان گمشده ای است که مردم دنبالش می کردند.

خردمندان در پاسخ به این پرسش که چرا به حوزه نوجوانان علاقه‌مند است، گفت: شاید هم خودم دقیق ندانم از کی به این حوزه علاقه‌مند شدم. فکر می‌کنم بیشترین مشکلات در جامعه متوجه بچه‌ها است و زمانی که سریال پیشنهاد شد، متوجه شدم فضای جدی دارد و می توانم به این حوزه بپردازم.

ملک محمدی درباره افزایش بینندگان در ماه آبان در تلوبیون و تاثیر سریال «از سرنوشت» گفت: بله. یکی از دلایل عمده ببیننده شبکه دو در تلوبیون سریال «از سرنوشت» است.

در ادامه دارا حیایی درباره مشورت گرفتن از پدرش امین حیایی در انتخاب پروژه ها و روند بازیگری گفت: من در حوزه بازیگری هر سوالی که از پدر می پرسم همیشه پاسخ مرا می دهند و راهنمایی می کنند.

خردمندان نیز با اشاره به ادامه این سریال گفت: ادامه سریال منوط به خواست مردم است و هرجا احساس کنیم مردم علاقه ای ندارند ادامه نمی دهیم. در واقع برای هیچ پروژه ای چک سفید امضایی نوشته نشده که قرار است تا ابد ادامه پیدا کند. برخی قصه ها قابلیت ادامه دادن ندارند اما قصه های سرگذشتی ظرفیت ادامه دادن دارند. نویسندگان ما قصه را برای سه فصل طراحی کردند و فصل سوم با یک اختلاف زمانی یک ساله پخش شد اما از اینجا به بعد ادامه آن با خواست مردم است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سریال از سرنوشت محمدرضا خردمندان ادامه پیدا فکر می کنم ملک محمدی انجام شده انجام شد پروژه ها تماس ها شبکه دو بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.
مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات