Web Analytics Made Easy - Statcounter

نحوه تزیین میوه شب یلدا برای عروس، تزیین دسر و ژله شب چله، تزیین آجیل، میوه آرایی، تزیین پشمک، تزیین سبد میوه، چیدمان سفره یلدا، کیک شب یلدا، ژله شب یلدا، تزیین آجیل و میوه خشک شب را گردآوری شده است.

به گزارش ایمنا شب یلدا یکی از مهم‌ترین جشن و آئین‌های کهن ایرانی است که در همه جای ایران جشن گرفته می‌شود و معمولاً در این روز خانواده‌ها و اقوام دورهم جمع شده و تا پاسی از شب یا حتی سحر به گفت‌وگو و شعر و داستان خوانی می‌پردازند، امسال که افراد به دلیل شیوع کرونا رفت و آمد را محدود کردند، با اعضای خانواده یا انفرادی یلدا را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفره آرایی شب یلدا

تزئین شب چله

سفره شب چله

سفره شب یلدا

تزئین شب یلدا

تزئین میز شب یلدا

تزئین آجیل شب یلدا

تزئین آجیل شب چله

تزئین آجیل شب یلدا برای عروس

تزئین میوه خشک شب یلدا

تزئین پاپ کورن و پفیلا به شکل آدم برفی

میوه آرایی برای شب چله‌ای عروس

میوه آرایی شب یلدا

سبد میوه و گل شب یلدا

تزئین پشمک شب یلدا

تزئین هندوانه

تزئین کدو

تزئین کدو برای شب یلدا

کیک شب یلدا

کیک خانگی شب یلدا

ژله شب یلدا

انار شب یلدا

تزئین انار شب یلدا

کد خبر 462022

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چگونه شب یلدا عکس شب یلدا هندوانه شب یلدا تزئین هندوانه شب یلدا تزیین کیک شب یلدا پوستر شب یلدا استوری شب یلدا دورهمی های شب یلدا شب یلدا 99 یلدا 99 تزیین شب یلدا ساده میوه آرایی میوه آرایی شب یلدا سفره شب چله تزیین یلدا تزیین انار شب یلدا تزیین کدو تزیین هندوانه شب یلدا تزیین انار برای شب یلدا ژله مخصوص شب یلدا در مورد شب یلدا تزیینات شب یلدا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شب یلدا شب چله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد

 استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه‌های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ چریش، یکی از این سبزی‌های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گیاه چریش چندین برگ دارد که مانند سبزی تره قسمت انتهایی آن در غلافی سفیدرنگ پیچیده شده است.

گیاه چریش در فصل بهار در همه سبزی فروشی‌ها عرضه می‌شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاییان با استفاده از این گیاه آشی موسوم به آش چریش و نانی به نام نان چریشی درست می‌کنند.

آش چریشی مخلوطی از حبوبات، بلغور و گیاه چریش است و نان چریشی نیز با استفاده از خمیر، زردچوبه، سیب زمینی، پیاز، روغن حیوانی و گیاه چریش در تنور پخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • تزئین ناخن یک زن با طلا 24 عیار در تهران!
  • اصفهان و پورتو؛ خواهرانی از جنس کاشی‌های آبی با دوستی ۵۰۰ ساله
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • اتفاقاتی که بعد از زیاده‌روی در مصرف هندوانه در بدن شما می‌افتد
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»