Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@23:28:18 GMT

آغاز پخش برنامه دهه شصتی از جمعه

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۰۳۹۲

آغاز پخش برنامه دهه شصتی از جمعه

«دهه شصتی» عنوان یکی از تازه‌ترین تولیدات شبکه دو سیما است که به زودی در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار می‌گیرد.

 فرج آلادین که تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را به عهده دارد، اظهار داشت: هر قسمت از این برنامه 25 دقیقه است و در 26 قسمت تقدیم مخاطبان می‌شود. هدف برنامه نیز ایجاد امید، آگاهی و حال خوب در میان مخاطبان «دهه شصتی» برنامه است که یکی از پرجمعیت‌ترین دهه‌های حال حاضر کشور  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در باره بخش های مختلف برنامه گفت: در هر قسمت از این برنامه یک موضوع ویژه مربوط به دهه شصت دنبال می‌شود و از حضور یک مهمان اصلی بهره می‌بریم که این مهمان می‌تواند از هنرمندان و یا ورزشکاران خاطره ساز دهه شصت بوده و یا خود دهه شصتی باشد. در بخش دیگر این برنامه به سراغ دهه شصتی های موفق خواهیم رفت و مسیرشان برای موفقیت را بررسی می کنیم که البته رویکردی طنز خواهد داشت.

او با اشاره به استفاده از زبان طنز در برنامه بیان داشت: بخش بعدی برنامه که رویکردی طنز  دارد، خاطرات بامزه دهه شصتی ها را در قالب نمایش به تصویر می‌کشد. از بخش های دیگر این برنامه می توان به «تازه نفس» اشاره کرد که در آن آهنگ‌های خاطره‌ساز دهه شصتی ها پخش می شود و آنهایی که خوش صدا هستند این آهنگ‌ها را بازخوانی می کنند.

تهیه‌کننده «دهه شصتی» افزود: در بخش دیگری از  برنامه نیز  عکس‌های ارسالی مخاطبین از دهه شصت به نمایش در می آید.

این برنامه کاریست از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی و اجرای فرج آلادین که جمعه ها حوالی ساعت 16:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دهه شصتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره پژواک رادیو، غلامرضا عزتی، تهیه کننده رادیو صبا و نامزد بخش برنامه‌های مستمر مسابقه با بیان اینکه برنامه اش بر مبنای دانش و مهارت مخاطبان است، گفت: در این دوره از جشنواره رادیویی پژواک که سومین دوره خود را سپری می‌کند، با «دوراهی» که برنامه مسابقه محور است، توانستم در بخش مستمر به مرحله نهایی راه پیدا کنم. این مسابقه بر مبنای دانش و مهارت مخاطبان تولید می‌شود و حرفه‌ای بودن آن‌ها در مشاغل خانگی با هدف تولید، اشتغال و کارآفرینی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

تهیه کننده رادیو صبا درباره این موضوع که چه میزان این جشنواره می‌تواند به تقویت مستندسازی کمک کند؟ عنوان کرد: همه جشنواره‌ها برای ارتقای سطح کیفی تولیدات رادیویی برگزار می‌شود و این جشنواره می‌تواند در راستای تقویت و بهبود برنامه سازی در قالب مستند گام بردارد تا ما شاهد آثار و تولیدات بهتر و بیشتری در این حوزه باشیم.

عزتی در ادامه افزود: ساخت مستند در رادیو کار دشواری است و به مهارت و زمان زیادی نیاز دارد. تهیه کننده در این حوزه باید زمان کافی را بگذارد تا بتواند مستند خوبی تهیه کند. در ساخت مستند موضوع و سوژه انتخابی بسیار مهم است.

وی معتقد است: برنامه ساز نگاه و زاویه دیدی که برای تهیه و پرداخت سوژه و ایده دارد، بسیار حائز اهمیت است. ضمن این که تهیه تمهیدات و تجهیزات برای تهیه اثر مستند و استفاده از عوامل انسانی باید مورد توجه قرار بگیرد.

عزتی، تهیه کننده رادیو صبا در پایان صحبت هایش از برگزاری این جشنواره ابراز خرسندی کرد و افزود: برای همکاران و دست اندرکاران این جشنواره آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم در سال‌های بعد این جشنواره ادامه دار باشد و شاهد آثار فاخر در این حوزه باشیم.

دیگر خبرها

  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • عکس زیرخاکی از مسعود روشن‌پژوه مجری محبوب دهه شصتی‌ها
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • برنامه داغ کنسرت‌های بهاری در تهران
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد
  • بخش کوتاهی از کارنامه مجید قناد + فیلم