Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@22:57:00 GMT

عیسی آل کثیر بخشیده شد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۰۴۹۰

عیسی آل کثیر بخشیده شد؟

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران از سوی دادگاه عالی ورزش بخشیده نشد. ناطقان: عیسی آل کثیر به دلیل شادی گل جنجالی مقابل پاختاکور ازبکستان ۶ ماه از حضور در مستطیل سبز محروم شده است.




پس از اعلام این رای، اعتراض پرسپولیسی‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا جواب نداد تا سرخ‌ها اقدام به گرفتن دستور موقت در دادگاه عالی ورزش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا آن طور که امیر ساعد وکیل، مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس خبرداده است، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران از سوی دادگاه عالی ورزش بخشیده نشده است و بازی فینال را از دست خواهد داد.

دیدار تیم پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ شنبه هفته آینده با اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر برگزار می‌شود.
منبع: تابناک برچسب ها: فوتبال ، ناطقان ، آل کثیر ، پرسپولیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فوتبال ناطقان آل کثیر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: می‌دانید که بازی کردن در اینجا چقدر سخت و دشوار است. نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

او درباره اینکه بعد از مدت‌ها پرسپولیس به صدر جدول رسید، گفت: می‌دانیم که ما یک بازی بیشتر از استقلال رقیبمان  کردیم و کاری که باید می‌کردیم بردن این بازی بود که این کار را انجام دادیم.  

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت امید عالیشاه بیان کرد: می‌دانیم که امید بازیکن مهمی برای ما هست به خصوص در این مقطع از فصل که هستیم و امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد و باید منتظر نتایج ام آر آی باشیم.  

اوسمار درباره اینکه قرار است در بازی‌های حساس از VAR استفاده شود و پرسپولیس این درخواست را داشته است، گفت: در واقع این سیستم داوری خوب است و کمک می‌کند. البته من از تصمیم مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه باخبر نیستم و هر تصمیمی بگیرند تبعیت می‌کنم.  

او درباره روند تیم فوتبال پرسپولیس و بازی اش در جام حذفی  گفت:  همه بازی‌ها مهم هستند و ما با علم بر اهمیت بالای بازی‌ها پا به زمین مسابقات  می‌گذاریم و می‌دانیم جام حذفی هم مهم هست، چون یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای است و در صورت برد  می‌توانیم به مرحله بعدی این رقابت‌ها برویم، به خاطر همین با تمام قوا روانه این مسابقات می‌شویم و از بازیکنانی که بتوانند بازی کنند استفاده خواهیم کرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صدر جدول لیگ دست پرسپولیس است
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!