Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@08:01:56 GMT

۹ شکارچی غیرمجاز در آذربایجان‌شرقی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۰۴۹۴

۹ شکارچی غیرمجاز در آذربایجان‌شرقی دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شبستر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در یک عملیات گشت و کنترل منطقه توسط گروهی از نیروهای این اداره و یک تشکل زیست محیطی، گروه شکارچی پنج نفره مسلح دستگیر شدند.

عباس طالبی، با بیان اینکه این افراد در حال تعقیب و شروع شکار غاز و اردک وحشی بودند، افزود: از این شکارچیان که مجوز قانونی شکار نداشتند، ۶ قبضه اسلحه شکاری و تعداد قابل توجهی تیر فشنگ کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسکو نیز با اشاره به دستگیری چهار شکارچی در منطقه حفاظت شده سهند، گفت: از این شکارچیان یک قبضه سلاح تک لول و تعداد ۵۹ عددفشنگ و لاشه ۲ سر خرگوش شکار شده به دست آمد.

امیر قاسم زاده، افزود: منطقه حفاظت شده سهند زیستگاه اصلی قوچ و میش ارمنی است و هم اکنون ۴۳۰ راس از این حیوانات وحشی در این منطقه تحت تدابیر حفاظتی محیط زیست زندگی می کنند.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز آذربایجان شرقی شبستر اسکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز آذربایجان شرقی شبستر اسکو سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز آذربایجان شرقی شبستر اسکو اخبار کنکور محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی

علیرضا حسین زاده بابایی گفت: با صدور حکم قضایی یک بنای غیر مجاز به متراژ ۵۰ متر مربع تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد.   

 جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن به همراه اداره منابع طبیعی  برای برخورد با تخلفات ساختمانی این ساختمان غیر مجاز را با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.

وی در پایان از مردم درخواست نمود که هرگونه تخلف محیط زیستی و هرگونه تصرفات غیر مجاز در مناطق حفاظت شده را به ادارات حفاظت محیط زیست یا با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری شکارچی حرفه‌ای دنا