Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدرضا نصرآبادی، سرپرست مخابرات منطقه قزوین ضمن تاکید بر دسترسی آسان کاربران تلفن همگانی به کارت‌های قابل شارژ گفت: اجرای طرح به‌روزرسانی تلفن‌های همگانی استان قزوین با هدف دسترسی آسان کاربران تلفن همگانی به کارت‌های قابل شارژ، طرح به‌روزرسانی تلفن‌های همگانی استان به اجرا درآمده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی منتخب، با همراه داشتن اصل کارت ملی نسبت به خرید کارت جدید اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان این که صادر شدن کارت تلفن جدید به نام شخص، امکان مشاهده کارکرد کارت تلفن، مسدود سازی کارت در صورت مفقودی یا خرابی، انتقال شارژ به کارت تلفن دیگر همان فرد و خرید شارژ برای کارت تلفن دوستان و آشنایان از مزایای کارت های تلفن قابل شارژ است، ادامه داد: متقاضیان و شهروندان جهت تهیه و استفاده از کارت های شارژی تلفن همگانی و یا فعالسازی آن می‌توانند به مراکز مخابراتی مراجعه و رمز ۴رقمی کارت را دریافت کنند. 
نصرآبادی خاطرنشان کرد: در کارت تلفن جدید خریداری شده مبلغی به عنوان شارژ اولیه موجود است و درصورت اتمام مبلغ شارژ، مشترکین با یکی از روش‌های مراجعه به مراکز مخابراتی، مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و یا شماره‌گیری کد *۲۰۲۰# با تلفن همراه می‌تواند نسبت به افزایش کارت شارژ اقدام کنند.

48

کد خبر 1466752

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین مراکز مخابراتی تلفن همگانی کارت تلفن قابل شارژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رضایی به نحوه خدمت رسانی مطلوب به مراجعه کنندگان اشاره کرد و گفت: طی سال‌های گذشته سطح درمانی درمانگاه شهدای خرمدره از سطح عمومی به تخصصی ارتقاء داده شد.

وی افزود: همچنین پلی کلینیک حکیم هیدجی و درمانگاه روزبه در مرکز استان نوسازی شد و با حضور شرکای سازمان تأمین اجتماعی مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ادامه داد: در راستای تقویت نیروی انسانی در حوزه درمان نسبت به جذب ۳۶ پزشک به صورت قراردادی اقدام شد.

رضایی افزود: مدیریت درمان تأمین اجتماعی در راستای ارتقای خدمات درمانی، برای کنترل بیماری های دوران سالمندی اعم از دیابت، فشارخون، بیماری‌های ریوی و سرطان کلینیک‌های غربالگری در واحد‌های تابعه به ویژه برای کانون‌های بازنشستگی و مستمری بگیری اقدام کرده است.

معاون خدمات در مانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان یادآور شد: در ارزیابی سطح رضایتمندی مراجعین از واحد‌های درمانی مدیریت درمان بر اساس اطلاعات ماخوذه از سامانه CRM " سامانه ارتباط مدیریت با مشتری" بیش از ۸۰ درصد مراجعین از مراکز درمانی اعلام رضایت کرده اند.

این مسئول به کشف ۵۲ مورد سرطان (شامل ۲۷ مورد سرطان پستان و ۲۵ مورد سرطان روده بزرگ) در مراحل اولیه اشاره و خاطرنشان کرد: واحد‌های درمانی این مدیریت در بحث غربالگری هم فعال هستند.

به گفته وی، غربالگری انواع سرطان اگر در مراحل اولیه انجام و تشخیص داده شود برای درمان بیمار هم از نظر موفقیت درمانی و هم اقتصادی بسیار مؤثر و مفید است.

دیگر خبرها

  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت
  • برای شارژ کارتریج پرینتر در محل به کجا مراجعه کنیم؟
  • کاهش ذخائر خونی در هرمزگان
  • فیلم| ترفندی برای ترمیم آسیب کابل شارژ تلفن همراه
  • ذخایر خونی استان هرمزگان در چند روز آینده با کاهش روبه رو می‌شود
  • ۳ هزار حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه مسدود شد