Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@13:10:09 GMT

ثبت نام مجدد از حذفی های مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۱۰۹۴

ثبت نام مجدد از حذفی های مسکن ملی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کسانی که به دلیل عدم واریز وجه از طرح اقدام ملی حذف شده اند با توجه به سبز بودن فرم «ج» آنها می توانند در مرحله دوم مجددا نام نویسی کنند.

محمود محمودزاده  اظهار کرد: حدود ۴۶۰ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تایید شده بودند که تا روز ۳۰ آذرماه باید تعیین تکلیف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به لحاظ اینکه نهایت تعامل و فرصت را داشته باشیم چند دوره فرآیند بارگذاری مدارک و افتتاح حساب را تمدید کردیم.

وی افزود: کسانی که به آنها پیامک ارسال شده اگر تا ۳۰ آبان نسبت به افتتاح حساب و واریز حدود ۴۰ میلیون تومان اقدام نکرده باشند حذف شده اند. اما افرادی در این بین بودند که عنوان کردند پیامکی به آنها ارسال نشده و در فرآیند نام نویسی دچار مشکل شدند که تا ۳۰ آذر به آنها مهلت داده ایم. بعد از این تاریخ باید ببینیم چند نفر از افرادی که ثبت نام کرده اند متقاضی واقعی هستند و بر اساس ظرفیت خالی، ثبت نام دور دوم را آغاز کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کسانی که حذف می شوند منعی برای ثبت نام مجدد ندارند؛ زیرا امتیازی استفاده نکرده اند و فرم «ج» آنها سبز است که همانند دیگر متقاضیان می توانند نام نویسی کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر راه ثبت نام معاون وزیر راه مسکن ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه مجدد شاغلین فصلی الزامی نیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، یعثوب نژاد محمد در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: بیمه اجباری مجدد شاغلین فصلی و ساکنین شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر که از مزایای درمان روستایی و عشایری استفاده کرده و زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بیمه هستند، نزد سازمان تامین اجتماعی لازم نیست.
وی اظهار کرد: قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در پانزدهم اسفندماه ۱۳۹۰ مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان رسیده که متاسفانه تاکنون به اجرا گذاشته نشده است.
نژادمحمد با اشاره به رفع قوانین مخل کسب و کار در استان افزود: از ۷۰ مورد قوانین مخل کسب و کار ۲۱ مورد در سال گذشته شناسایی شد که از این تعداد ۱۷ مورد مصوب و مابقی نیز قرار است تا آخر اردیبهشت ماه امسال تسهیل و به استان ابلاغ شود.

دیگر خبرها

  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • بیمه مجدد شاغلین فصلی الزامی نیست
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • چه کسانی ندای انحلال ارتش را سر می‌دادند + فیلم
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!
  • ثبت معاملات غیرقانونی نهضت ملی مسکن در برخی دفاتر اسناد رسمی
  • واگذاری یا خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است
  • نام نویسی ۱۸ هزار مینابی در طرح نهضت ملی مسکن