Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌ الاسلام ابراهیم حمیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح زندانی در صورت تایید قاضی و تحویل وثیقه باید ماهانه ۹۰ هزار تومان برای استفاده از تجهیزات الکترونیکی بپردازند.

وی با بیان اینکه مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان با هدف پایش زندانیان دارای پابند الکترونیک در استان راه‌اندازی شد اظهار داشت: پابند الکترونیکی از سال‌ها قبل در کشور برای کنترل جمعیت کیفری زندان‌ها اجرا می‌شده است و در این طرح زندانیان در محدوده خاص تعیین شده توسط قاضی می‌توانند بیرون از زندان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از مهمترین مزایای این طرح این است که زندانی می‌تواند در کنار خانواده و محل کسب و کارش ارتزاق کند.

وی با بیان اینکه پابند الکترونیکی در مدت محکومیت به پای زندانی نصب می‌شود اظهار داشت: زندانی کاملا توسط این پابند مراقبت می‌شود و اگر از محدوده‌ای که قاضی برایش تعیین کرده خارج شود در پرونده قضایی وی ثبت می‌شود.

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: کنترل زندانیان مورد این طرح و پایش آنها که مرتکب تخلف شده یا نشدند در این مرکز در استان کنترل می‌شود.

وی گفت: اگر کسی تخلفی کرد اول به او اخطار داده خواهد شد که از آن محدوده مورد نظر نظر خارج شده و سپس تخلفش را گزارش می‌کنند تا قاضی پرونده‌اش راجع به تخلف او تصمیم مقتضی را اخذ کند.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون ۴۵ نفر از این طرح استفاده کردند افزود: ۳۵ نفر از این زندانیان آزاد و ۱۰ نفر دیگر تحت مراقبت الکترونیکی هستند.

برچسب‌ها دادگستری خراسان جنوبی سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری خراسان جنوبی سازمان زندان ها دادگستری خراسان جنوبی سازمان زندان ها اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی روز پنجشنبه ۹ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه شب‌های قدر، ۲۰۰ زندانی بدهکار و نیازمند گلستانی با بخشش شاکیان و کمک یک خیر گنبدی آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: بدهی این زندانیان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که به حرمت ماه مبارک رمضان، نیمی از این بدهی از سوی شاکیان بخشیده شد.

وی ادامه داد: ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از مابقی این بدهی این زندانیان توسط خیر گنبدی پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۷ زندانی در قزوین
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود