Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:13:20 GMT

رزمایش کنترل اغتشاش در زندان بندرعباس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۱۷۱۸

رزمایش کنترل اغتشاش در زندان بندرعباس برگزار شد

منصور اسکندری روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این مانور افزود: مقابله با هرگونه ناآرامی و اغتشاش، جلوگیری از فرار زندانیان و همچنین کسب مهارت کارکنان و آمادگی لازم در مواقع بحران از مهم‌ترین اهداف این مانور است.
وی با بیان اینکه رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت از دیگر اهداف برگزاری این مانور بود، بیان داشت: این مانورها ضمن هوشیاری بیشتر کارکنان زندان‌ها، موجب ارتقای امنیت بیش از پیش زندان نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست یگان حفاظت زندان‌های هرمزگان اظهارداشت: باید با برنامه‌ای هدفمند و منسجم ارتقاء نظم و انضباط سرلوحه کارتمامی کارکنان در زندان‌ها باشد، چرا که با داشتن این ویژگی، امنیت در زندان‌ها نیز ارتقاء می‌یابد و برنامه‌های اصلاحی و تربیتی را می‌توان بهتر پیش برد.

برچسب‌ها هرمزگان اداره کل زندان های استان هرمزگان بندرعباس مانور نظامی اغتشاشات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس مانور نظامی اغتشاشات هرمزگان بندرعباس مانور نظامی اغتشاشات اخبار کنکور زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

سرهنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای