Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@02:18:35 GMT

راه اندازی ۱۷ کانال قرآنی با ادمینی فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۱۷۵۹

راه اندازی ۱۷ کانال قرآنی با ادمینی فرهنگیان

مسیب زاده گفت: ۱۷ کانال مجزا قرآنی با ادمینی فرهنگیان را نیز رونمایی می کنیم که از امروز آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «محمدرضا مسیب زاده» در مراسم رونمایی قرارگاه مجازی «قرآن، عترت و نماز» که به صورت مجازی از شبکه شاد برگزار شد، گفت: با وجود تهدیداتی که ویروس کرونا دارد اما شرایط ثابت کرد با تعطیلی مدارس پرورش تعطیل نمی شود و ما توانستیم با اجرای فعالیت ها این شرایط تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به اینکه در هفته قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش قرار داریم، امروز مزین به نام سرداران شهید قاسم سلیمانی، محسن فخری زاده، شهدای دفاع مقدس و شهدای کادر سلامت درمان هستیم.

 

مصیب زاده خاطرنشان کرد: برای این هفته در مدارس برنامه هایی را نیز طراحی کرده ایم که روز دوشنبه مزین به مدرسه و فضای مجازی دانش آموز انقلابی بود و آغاز مسابقات قرآن را در سی و نهمین دوره خود کلید زدیم.

 

مسیب زاده در ادامه اضافه کرد: امروز ساعت 18 محفل انس با قرآن برگزار می شود و 17 کانال مجزا قرآنی با ادمینی فرهنگیان را نیز رونمایی می کنیم که از امروز آغاز به کار می کند.

 

وی با اشاره به رونمایی نمایه قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: این قرارگاه با تلاش همکاران شکل گرفته است که امیدواریم توسعه پیدا کند.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرآن کریم قرآن عترت و نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اسکان نوروزی فرهنگیان در آذربایجان‌غربی

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان ارومیه و همزمان در سراسر استان آغاز شد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی امسال ۵۳ مدرسه در آذربایجان‌غربی به عنوان مرکز اسکان موقت فرهنگیان آماده سازی شده است.

علی مطهری گفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان ارومیه نیز با ۱۰۰ اتاق در قالب ۱۱ مدرسه به مسافران نوروزی ارائه خدمات خواهد داشت که از این تعداد ۳۰ اتاق ویژه و ۷۰ اتاق درجه الف هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • خبر خوش واریزی برای فرهنگیان تا قبل از پایان سال
  • خبر خوش برای فرهنگیان
  • هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با تنوع آثار مخاطبان را جذب کرد
  • تدارک سفر برای پذیرایی از ۲۰ هزار فرهنگی در اردبیل
  • آغاز اسکان نوروزی فرهنگیان در آذربایجان‌غربی
  • جشنواره قرآن و عترت «باران وحی» در شیراز پایان یافت
  • بهار دربهار مدارس کرمان ۱۹ فروردین ماه
  • برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد + فیلم
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • اسکان فرهنگیان در ۵۳ مدرسه آذربایجان غربی