Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل ها و خلاصه HD بازی رئال مادرید 3-1 اتلتیک بیلبائو (لالیگا اسپانیا - 2020/21).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم

انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید، خبری خوشحال‌کننده برای رییس لالیگا است.

طرفداری | خاویر تباس از انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید بسیار استقبال می‌کند.

با نزدیک شدن به پایان فصل 24-2023، رئال مادرید در آستانه جذب کیلیان ام باپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن قرار دارد. اگرچه هنوز هیچ یک از طرفین این انتقال را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند، اما طبق گزارش تمام خبرگزاری‌های معتبر، ام باپه قصد تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی را ندارد و به دنبال آغاز دوران جدیدی در سانتیاگو برنابئو است.

خاویر تباس، رییس لالیگا در مورد احتمال حضور کیلیان ام باپه در لیگ اسپانیا در فصل آینده صحبت کرد. تباس ضمن استقبال از پیوستن ام باپه به رئال، خاطرنشان کرد که او در حال حاضر بهترین بازیکن جهان نیست. تباس در مصاحبه با Expansion گفت:

به عنوان یک هوادار رئال مادرید، انتقال کیلیان ام باپه خبر بسیار خوش‌حال‌کننده‌ای است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. با این‌حال دیگر نمی‌توانم به او بگویم بهترین بازیکن دنیا، زیرا از نظر من بلینگام و وینیسیوس بهترین هستند. اما بدون شک ام باپه یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. یکی از بهترین بازیکنان دنیا به لالیگا و رئال مادرید می‌آید و ما باید بسیار خوش‌حال باشیم. به نظر من رئال مادرید با وجود اضطراب و بی‌صبری رسانه‌ها، می‌داند چگونه این انتقال را مدیریت کند. آن‌ها در زمانب مناسب این کار را انجام دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد