Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ایثار و شهادت ایرنا، ‌ پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل آموزش بنیاد و مدیران کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی با موضوع بررسی و نحوه برگزاری پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یعقوب سلیمانی در این نشست افزود: با توجه به دیدگاه‌های مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی و شرایط موجود کشور و همچنین ادامه روند بیماری کرونا، اداره کل آموزش بنیاد باید نسبت به برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری پنجمین جشنواره در سوم خردادماه سال آینده با همکاری و همفکری ادارات کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی اقدام کند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: جلسات شورای هماهنگی دستگاه‌های آموزشی باید به‌منظور برنامه‌ریزی و ارائه برنامه‌های تحولی و جدید به‌صورت منظم برگزار شود.

محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه ضمن خوش آمدگویی از تلاش و همکاری مدیران دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد در برگزاری مطلوب چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تقدیر کرد و گزارشی از برگزاری چهار دوره گذشته این جشنواره ارائه داد.

در ادامه هریک از مدیران شاهد و ایثارگر وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت حوزه علمیه دیدگاه و نقطه نظرات خود را در خصوص زمان و نحوه اجرای پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار بیان کردند.

 این جشنواره هر سال با تعامل، مشارکت و همکاری اعضای طرح شاهد شامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش ‌و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با هدف ارزیابی سالیانه دستاوردها و نتایج طرح شاهد و معرفی چهره‌های شاخص و برتر علمی شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود و از مقام آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان، دانش آموزان و طلاب معزز شاهد و ایثارگر در سطح ملی تقدیر و تجلیل می‌شود.

برچسب‌ها دانشجو بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو بنیاد شهید و امور ایثارگران دانشجو بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران تحصیلی جایزه ملی ایثار دستگاه های آموزشی پنجمین جشنواره جشنواره آموزشی شاهد و ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

کد خبر 6086171

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند