Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان یک کارآفرین برتر کشور گفت: یک کارآفرین باید مسئولیت‌پذیر باشد و شرایطی فراهم آورد که کارکنان زیرمجموعه او، امنیت شغلی و درآمد مناسب داشته باشند.

«آی جان عبادی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۲۰ سال است که در حوزه صنایع‌دستی بومی، سراجی و سنتی فعالیت می‌کنم و از این میزان، ۱۸ سال آن را به‌صورت حرفه‌ای مشغول به کار هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر در مجموعه من ۲۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و خانم‌های آسیب‌دیده مشغول به کار هستند.

وی افزود: سوله دوم کارگاهم را نیز در حال ساخت دارم که با تکمیل آن می‌توان زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست بیشتری را پوشش داد.

عبادی با اشاره به اینکه در جامعه ما هر کسی مسئولیتی دارد، گفت: کارآفرینان در جامعه مسئولیت مهمی دارند و باید به‌گونه‌ای کارکنان خود را آموزش دهند که هرکدامشان در آینده یک کارآفرین خوب شوند.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: دفتر بانوان استانداری گلستان در طول سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی در جهت کمک به رفاه و پشتیبانی از کارآفرینان انجام داده و نقش بسیار مهمی در توسعه کارآفرینی بین بانوان داشته است.

به گزارش ایسنا، هفتمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر کشور با رأی مردم، ۱۵ آذرماه ۱۳۹۹ با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد. «آی جان عبادی» به‌عنوان یکی از ۱۰ زن کارآفرین برگزیده در بخش روستایی انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال

اختلافات میان سرمربی و سرپرست استقلال برطرف شد تا نصرالله خواجه گیری با حضور در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی به انجام وظایف خود بپردازد.

به گزارش مشرق، در جریان بازی استقلال و شمس آذر قزوین در هفته بیست و سوم لیگ برتر میان جواد نکونام و نصرالله خواجه‌گیری سو تفاهمی به وجود آمد که منجر به این شد اختلافی میان سرمربی و سرپرست آبی‌پوشان شکل بگیرد.

شدت اختلاف میان آنها به حدی بود که خواجه‌گیری در پرواز بازگشت استقلال به تهران حضور نداشت و با خودروی سواری به تهران بازگشت.

حالا از کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی خبر می‌رسد وساطت برخی اطرافیان نکونام در روزهای گذشته نتیجه داده و خواجه‌گیری مجوز حضور در تمرینات را پیدا کرده است.

خواجه‌گیری امروز در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی حاضر شده و در بازی با شمس‌آذر قزوین نیز بر روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

تیم فوتبال استقلال جمعه سی‌ویکم فروردین در هفته بیست چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. آبی‌پوشان تهرانی در حال حاضر با کسب ۵۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • مشکلات اقتصادی فراروی اشتغال زنان در افغانستان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
  • توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب توسعه اقتصادی می‌شود
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور / قیمت‌ها افزایش یافت؟
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور