Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات جذب امدادگران ایثارگر در این سازمان، اظهار کرد: درخصوص جذب قرارداد ساعتی نجاتگران ایثار پیشنهاداتی مطرح بود که با موافقت رئیس جمعیت هلال احمر قرار شد تا آن دسته از امدادگرانی که دارای درجه ایثار هستند و در جای دیگری مشغول نیستد و به صورت مستمر در پایگاه‌های امدادی در سطح کشور فعالیت دارند بعد از طی مراحل گزینش به صورت قرار داد ساعتی استخدام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: درصورت صدور مجوز استخدام و برگزاری آزمون بعد از طی مراحل قانونی پیش بینی شده می‌توانند در جمعیت هلال احمر نیز استخدام شوند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مطرح کرد: در همین راستا فهرستی از تمامی استان‌ها دریافت کردیم تا با فهرست موجود در سازمان مطابقت داده شود که با طی کردن این روند، سایر مراحل این استخدام اطلاع رسانی خواهد شد.

ولی پور عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا قرار است تا تمرکز بر روی آزمون‌های غیرحضوری باشد که این موضوع در مرحله تصمیم گیری نهایی است.

بیشتر بخوانید

۲۴ استان کشور درگیر برف و کولاک/ نجات بیش از ۵۵ هزار نفر از مرگ به علت یخ زدگی

نجات بیش از ۴۷ هزار نفر از برف و کولاک/ امدادرسانی در اردبیل و گیلان ادامه دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سازمان امداد و نجات استخدام امدادگر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روابط عمومی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: درپی صدور هشدار قرمز هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در ۸ استان کشور، ۲۴ تیم عملیاتی در قالب ۱۲۵ امدادگر و نجاتگر امروز به مناطق سیل زده اعزام شدند.

­امدادگران هلال احمر از صبح امروز تاکنون، ۲۴ عملیات در استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد انجام دادند.

­با تلاش امدادگران ۱۳ نفر از سیل زدگان به مناطق امن منتقل شدند و از صبح امروز تخلیه آب از منازل آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­

دیگر خبرها

  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش شدید
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش باران
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش شدید باران
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان