Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@18:28:35 GMT

بیانیه پایانی نشست کمیسیون مشترک برجام

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۴۵۵۹

بیانیه پایانی نشست کمیسیون مشترک برجام

  رویداد۲۴ متن این بیانیه به شرح زیر است:

نشست کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در روز چهارشنبه، ۱۶ سپتامبر بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید. مطابق مفاد برجام، کمیسیون مشترک مسئول نظارت بر اجرای توافقنامه است. کمیسیون مشترک، به ریاست دبیرکل سرویس اقدام خارجی، هلگا ماریا اشمیت، از طرف نماینده عالی اتحادیه اروپا، جوزف بورل و با حضور نمایندگان چین، فرانسه، آلمان، روسیه، بریتانیا و ایران در سطح معاونین/مدیران سیاسی وزرای امور خارجه برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: عراقچی: سایرین هم باید برای حفظ برجام هزینه بدهند / قوانین مصوب مجلس را اجرا می‌کنیممشارکت کنندگان در پرتو چالش‌های موجود، درباره همکاری در خصوص حفظ برجام و نحوه اطمینان حاصل کردن از اجرای کامل و موثر آن از سوی تمامی طرفین بحث کردند. همچنین مشارکت کنندگان در خصوص برگزاری یک نشست غیررسمی وزاری امور خارجه دولت‌های عضو برجام در تاریخ اول دی ۱۳۹۹ بصورت ویدئوکنفرانسی، توافق کردند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 برجام عراقچی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی

پلیس فتا تهران بزرگ اعلام کرد: هر پیام دریافتی حاوی لینک از شماره‌های شخصی یا پیام‌رسان‌های موبایلی با موضوع دریافت یارانه معیشتی به قصد کلاهبرداری و سرقت از حساب شماست.

در صورت دریافت چنین پیامکی، از باز کردن لینک خودداری کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان