Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:19:48 GMT

بیش از ۴ هزار مدرسه کشور مجری طرح امین هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۵۰۳۰

بیش از ۴ هزار مدرسه کشور مجری طرح امین هستند

حجت الاسلام علی ملانوری عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در حال حاضر در  ۲۲ مدرسه هرمزگان نیز طرح امین برگزار می‌شود و به دنبال گسترش این طرح تربیتی در دیگر مدارس هرمزگان هستیم.
وی بیان داشت: در طرح امین، یک روحانی خبره و آگاه در مدرسه مستقر می‌شود و مسائل تربیتی، مشاوره های دینی، تربیتی و فرهنگی را به دانش آموزان منتقل کرده و مورد بررسی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور اظهارداشت: طرح امین محصول همکاری حوزه علمیه و آموزش وپرورش بوده که در صورت تحقق شاخص‌های این طرح، بسیاری از ساحت های موردنظر در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تحقق پیدا می‌کند. 
وی، طرح تربیتی امین را در راستای تحقق شاخص های سند تحول بنیادین آموزش وپرورش برشمرد و گفت: مهم‌ترین کاری که هر جامعه باید انجام بدهد تربیت نیروی انسانی که معتقد و پایبند به ارزش‌ها و اهداف آن کشور و نظام باشد و در غیر این صورت آن نظام تداوم نخواهد داشت.

برچسب‌ها حوزه علميه مدارس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرمزگان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه مدارس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرمزگان دانش آموزان حوزه علميه مدارس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرمزگان دانش آموزان اخبار کنکور طرح امین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور