Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه آغاز طرح رزمایش پلیس راه استان اصفهان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز حمل و نقل و راهداری اظهار داشت: همه در این ایام از سال شاهد اجرای طرح زمستانه هستیم که در این طرح واحدهای خدمت رسان و امدادی با محوریت پلیس راه در کنار هم جمع می‌شوند تا با هم برای خدمت رسانی به مردم در شرایط خاص زمستانی در نقاط صعب العبور استان هم قسم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان طرح رزمایش زمستانه پلیس راه را یکی از بهترین و جهادی‌ترین عرصه‌های خدمت رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: امروز با تاکیداتی که مقام معظم رهبری در خصوص حرکت جهادی دستگاه‌ها دارند باید با ایجاد یک رویه جدید، با هم‌افزایی، با وقت‌گذاری با مجاهدت بیشتر مردم عزیز را یاری دهیم که دجار مشکلات نشوند.

وی تصریح کرد:ماموران پلیس راه و ماموران واحدهای انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان همچون راهداری، فوریت‌های پزشکی و هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌ها در شرایط سختی که شاهد تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر علیه ملت ایران هستیم و همچنین مشکلاتی که ویروس کرونا بر کشور ما تحمیل کرده با تمام وجود به میدان آمدند تا مردم ما با کمترین حوادث و تلفات جانی، زمستان امسال را سپری کنند.

میرحیدری ادامه داد: پلیس راه استان اصفهان طی سال‌های متمادی در حوزه ترافیکی و کاهش جان جانباختگان توفیقات ارزشمند و خوبی را کسب کرده که البته این افتخارات بدون همکاری مردم و دستگاه های استان اتفاق نمی افتاد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از استقرار ۲۸۰ تیم مضاعف پلیس راه علاوه بر تیم‌های عادی این پلیس در ۹ منطقه و گردنه برف‌گیر استان خبر داد و گفت: این تیم‌ها به مدت ۳ ماه به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی مردم خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص شدت آلودگی هوا که باعث تعطیلی امروز در استان شد گفت: متاسفانه شرایط خوبی را در استان به خصوص در شهر اصفهان از نظر انباشته شدن آلاینده‌ها شاهد نیستیم و من از همین جا به رانندگان تاکید می‌کنم که اگر نسبت به معاینه فنی خودروی خود اقدام نکردند هرچه سریع‌تر به مراکز ذی‌ربط مراجعه کنند.

وی افزود: پلیس هم مصمم است در جهت حراست از حقوق مردم و شهروندن گرامی با خودروهایی که آلایندگی ایجاد می‌کنند برخورد شدید و سختگیرانه ای را انجام دهد.

میرحیدری عنوان کرد: تعداد تیم هایی که در این رابطه مسؤولیت دارند را ۳۰۰ درصد افزایش دادیم و مسؤولان پلیس راهور موظف شدند که با خودروهایی که آلودگی ایجاد می کنند برخورد قاطعانه انجام دهند.

استقرار پلیس راه در ۱۳ هزار کیلومتر از جاده‌های استان اصفهان

حسین پورقیصری نیز در حاشیه آغاز طرح رزمایش زمستانه پلیس راه استان اصفهان گفت: رزمایش طرح زمستانه که از امروز با حضور مسؤولان استانی در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان کلید خورد تا ۲۰ اسفند ماه اجرا می‌شود و بعد از آن نیز طرح نوروزی توسط پلیس راه و راهور نیروی انتظامی اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در طرح رزمایش زمستانه امسال بیش از هزار تیم از پلیس راه و تیم‌های امدادی و خدمات رسان در ۱۳ هزار کیلومتر از جاده‌های استان مستقر شده و پوشش ترافیکی این جاده‌ها به ویژه ۹ گردنه و منطقه برفی و صعب‌العبور استان را انجام می دهند.

وی اظهار داشت: در طرح زمستانه سال گذشته ۲۴ درصد کاهش جان باختگان حوادث رانندگی در جاده‌های استان نسبت به سال قبل خود را شاهد بودیم که قطعاً کسب این موفقیت در نتیجه همراهی خوب مردم و همبستگی یگان‌های امدادی با پلیس است.

پورقیصری در عین حال مردم را از انجام هر گونه سفر غیر ضروری در شرایط ویژه کرونایی کشور برحذر داشت و تاکید کرد: ماموران پلیس راه در تمامی مبادی ورودی و خروجی استان از ترددهای غیر مجاز جلوگیری کرده، ضمن اینکه دوربین‌هایی که در سطح جاده‌ها نصب هستند نیز مشخصات خودروهایی که به صورت غیر مجاز تردد کنند را ثبت کرده و این خودروها را مورد اعمال قانون قرار خواهند داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از الزامی شدن استفاده از زنجیر چرخ برای تردد خودروها در مناطق کوهستانی و برف گیر از امروز تا بیستم اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: اگر رانندگان الزامی برای تردد در مناطق برفی و کوهستانی دارند بایستی حتماً زنجیر چرخ ، تجهیزات ایمنی و لباس گرم را همراه خود داشته باشند.

پورقیصری تخلفات حادثه ساز را خط قرمز پلیس راه عنوان کرد و اظهار داشت: در طرح رزمایش زمستانه پلیس راه ماموران این پلیس با تخلفات حادثه ساز همچون سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و تمامی تخلفات حادثه سازی که زمینه ساز تصادف باشند قاطعانه برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان آلودگی هوا پلیس فرمانده انتظامی انتظامی استان اصفهان طرح رزمایش زمستانه دستگاه ها پلیس راه جاده ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأمور پلیس اصفهان دستبند ۱۰۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: روز گذشته یکی از شهروندان با مراجعه به یکی از کارکنان معاونت فناوری ارتباطات و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان که در حال گشت زنی در مجموعه باغ غدیر شهر اصفهان بود یک عدد دستبند طلای مفقود شده را به او تحویل می‌دهد و از همان زمان تلاش زیادی برای یافتن صاحب این دستبند آغاز شد.


رضا الوندی، افزود: جستجو برای یافتن صاحب دستبند طلا ادامه داشت تا اینکه معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان که برای سرکشی و دیدار با کارکنان این معاونت به مجموعه باغ غدیر آمده بود متوجه خانواده‌ای می‌شود که با آشفتگی مشغول جستجو در قسمتی از پارک هستند و وقتی موضوع را جویا می‌شود آنها عنوان می‌کنند که یک عدد دستبند طلا به ارزش یک میلیارد ریال را گم کرده و از عصر در حال جستجوی آن هستند ولی اثری از آن پیدا نکردند.


او گفت: پس از شنیدن اظهارات این خانواده، آنها به ایستگاه پلیس هدایت و با ارائه نشانی و مستندات لازم دستبند طلای خود را از دست ماموران پلیس دریافت کردند.

منبع: فارس


رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه واحد‌های گشت انتظامی در تمامی ساعات شبانه روز به گشت زنی در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری می‌پردازند، افزود: از شهروندان و مسافران نوروزی می‌خواهیم برای افزایش کیفیت خدمت رسانی مجموعه پلیس به مردم نظرات، پیشنهادات، انتقادات، تقدیراز عملکرد ماموران پلیس و یا احیاناً شکایت از آنان را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۷ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گشت پلیس اصفهان دستبند طلای یک میلیاردی را به صاحب آن بازگرداند
  • مأمور پلیس اصفهان دستبند ۱۰۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم