Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان البرز از بارش برف در محور کرج- چالوس خبر داد. - اخبار استانها -

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان البرز اظهار داشت : در حال حاضر در محور کرج چالوس بارش برف در حال باریدن است.

بارش‌ برف در زنجان از روز جمعه/ کولاک شدید در گردنه‌ها و ارتفاعاتبارش برف در محور کرج ـ چالوس و طالقان/ مسیر تردد خودرو در این محورها لغزنده استهواشناسی ایران 99/9/26| بارش 5 روزه برف و باران در برخی مناطق کشور/ دمای هوا در نوار شمالی سردتر می شود

وی افزود: با توجه به بارش برف راهداران در حال تلاش برای برف روبی و باز نگهداشتن این محور هستند و در حال حاضر محور باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری البرز با بیان اینکه در حال حاضر در آزاد راه تهران کرج بارش باران داریم ،بیان کرد: در گردنه طالقان نیز در حال حاضر بارش برف گزارش شده است.

محمودی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در محورهای مواصلاتی البرز به دلیل بارش برف و باران الزامی است،گفت: رانندگانی که از محورهای کوهستانی تردد می کنند حتما باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارش برف محور کرج حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر

به علت بارش باران و بروز سیلاب تردد در محور امرآباد - شانق شهرستان اراک دچار محدودیت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، از روز گذشته بارش‌های پراکنده در استان مرکزی آغاز شده به طوری که در اکثر شهرهای استان مرکزی شاهد بارش نزولات آسمانی بهاری بودیم، در اراک نیز در ساعاتی از روز بارش به صورت باران بوده و البته در مناطق اطراف اراک قدری این روند بارش شدیدتر بود.

این در حالی است که در بخش معصومیه و محدوده امرآباد و شانق در شهرستان اراک بارش شدید باران باعث بروز سیلاب در محور ترددی این بخش و در نتیجه بروز محدودیت تردد در محور امرآباد - شانق شهرستان اراک به علت وقوع سیلاب بعد از بارش سنگین باران شد.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم، تردد از محور امرآباد - شانق به علت وقوع سیلاب امکان پذیر نبوده و درحال حاضر راهداران اداره کل راهداری اقدام به بستن راه و ممانعت از هرگونه تردد در این محور مواصلاتی به علت بارش باران و بروز سیلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است