Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:38:40 GMT

معاون وزیر راه: طرح جامع شهر کرمان بازنگری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۵۲۸۶

معاون وزیر راه: طرح جامع شهر کرمان بازنگری می‌شود

به گزارش ایرنا، فرزانه صادق‌مالواجرد روز چهارشنبه در نشست با استاندار کرمان در محل استانداری با بیان اینکه اعتبارات پژوهشی، مطالعه و تحقیق در کشور اندک می‌باشد است افزود: بازنگری طرح جامع کرمان از برنامه‌های اولویت‌دار وزارت راه و شهرسازی در کرمان محسوب می‌شود که اعتبارات این طرح در بودجه امسال و لایحه ۱۴۰۰ گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سکونتگاه‌های غیر رسمی در پهنه بندی حریم قرار دارند لذا تعیین حریم برای محدوده‌های شهری به‌ویژه مراکز استان بسیار مهم است.

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی گفت: شهرک صنعتی به عنوان یکی از محلات هدف بازآفرینی شهری در کرمان وضعیت نگران کننده‌ای داشت و وجود چنین شهرکی پس از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی در محدوده شهر کرمان زیبنده نیست.

وی ادامه داد: تمامی پیشینیان و وزارت راه و شهرسازی در زمینه بازآفرینی شهرک صنعتی کرمان قصور داشته‌اند که شاهد این وضعیت هستیم لذا وضعیت این شهرک باید به سرعت ساماندهی شود.

صادق‌مالواجرد عنوان کرد: طرحی ویژه از سوی استان کرمان برای ساماندهی شهرک صنعتی به وزارت راه و شهرسازی ارایه شود که از آن حمایت کنیم.

وی افزود: طرح تفصیلی شهر بم تامین اعتبار می‌شود و ساماندهی محدوده ناکارآمد این شهر در طرح تفصیلی گنجانده می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ظرف یک ماه آینده قراداد ساماندهی محدوده‌های ناکارآمد و فرسوده تدوین طرح تفصیلی ویژه بم منعقد می شود.

وی با اشاره به نهایی شدن طرح تفصیلی شهر سیرجان در وزارت راه و شهرسازی گفت: شهر بم نیز باوجود باغ شهر بودن می‌توان از معماری‌های نوین در آن استفاده کرد.

برچسب‌ها کرمان توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی شرکت بازآفرینی شهری ایران استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی شرکت بازآفرینی شهری ایران استانداری کرمان کرمان توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی شرکت بازآفرینی شهری ایران استانداری کرمان اخبار کنکور وزارت راه و شهرسازی طرح تفصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز «صادق ستارى فرد» معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه «على مطهرى» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى با حضور در گلزار شهداى ارومیه با آرمان‌هاى شهداى استان تجدید میثاق کرد.

بازدید از طرح‌هاى شهید سلیمانى و مجتمع ورزشى شهید رجایى، بازدید از روند اجراى طرح شنا، بازدید از مجتمع ورزشى شهید باهنر و کلنگ زنى سالن ورزشى، حضور در جلسه روسای آموزش و پرورش استان، کلنگ زنى سالن ورزشى مدرسه شهید چمران، بازدید از هنرستان امین و سالن شهید بهشتی، حضور در همایش مدیران مدارس، افتتاح زورخانه دانش آموزى و دیدار با خانواده شهید از جمله برنامه‌هاى ستارى فرد معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر یک روزه به استان آذربایجان غربى هستند.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • کاهش افق طرح جامع شهر بوکان به تایید و تصویب نهایی رسید