Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان که با خرید امتیاز هایپرشهر شاهین‌شهر در لیگ برتر فوتسال ایران حضور پیدا می‌کند در هفته اول این رقابت‌ها در ورزشگاه کوثر برابر تیم فوتسال راگا تهران با شکست سه بر یک مواجه شد و در همین هفته ابتدایی ۳امتیاز خانگی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول بازی، ابتدا تیم راگا بود که توسط علی ابراهیمی به گل رسید؛ اما چیزی نگذشت که کامبیز گمرکی بازی را به تساوی کشاند و دو تیم پس از حمله‌های بی‌خطر با نتیجه یک به یک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم این تیم بازارهای کوثر بود که حملات متعددی روی دروازه راگا ایجاد کرد تا بتواند به گل دوم برسد؛ اما سد محکم یاران محمدکشاورز مانع از باز شدن دروازه تیم راگا شد و بر خلاف روند بازی حمیدرضا ره انجام، با یک ضربه از پشت محوطه جریمه دروازه تیم کوثر را باز کرد تا راگا در آستانه پیروزی قرار بگیرد.

در ادامه و ۳دقیقه مانده به پایان مسابقه شاگردان رستمی برای برگشت به بازی رو به بازی پاورپلی آوردند که این سبک بازی نه‌تنها به کوثر کمک نکرد بلکه باز هم این راگا تهران بود که به‌وسیله حمیدرضا ره انجام به گل سوم رسید تا تیر خلاص را بر پیکر بازارهای کوثر وارد کند و برنده دیدار خارج از خانه برابر این تیم شود.

تجربه بالای محمدکشاورز مربی-بازیکن راگا مانع از نتیجه گرفتن تیم بازارهای کوثر شد.

 

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست

به گزارش "ورزش سه"، هواداران سیتی از چهارشنبه شب که در ‏ورزشگاه اتحاد مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی تسلیم شدند از ‏دست ستاره پرتغالی‌شان برناردو سیلوا عصبانی و دلخور بودند. ‏

رئال مادرید که از شروع بازی مقابل منچسترسیتی رو به بازی ‏کنترل‌شده و دفاعی آورده بود خیلی زود به گل رسید و موفق شد گل ‏خود را تا اواخر بازی حفظ کند اما دی‌بروینه دروازه رئال را باز کرد تا در ‏نهایت کار به پنالتی کشیده شود. ‏

وقتی مودریچ اولین پنالتی رئال را از دست داد سیتی به‌شدت امیدوار ‏شده و خودش را در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ می‌دید اما برناردو با ‏ضربه عجیب و دور از انتظار به وسط دروازه باعث شد یک پنالتی مهم از دست برود. در ادامه متئو کواچیچ نیز پنالتی اش را از دست داد تا رئال 4-3 پیروز شود.

برناردو در مورد اینکه چرا ضربه را به وسط دروازه زد، گفت: «دو راه داشتم؛ شوت به کناره ها یا وسط. فکر می کردم لونین زودتر حرکت کند و به همین دلیل تصمیم گرفتم به وسط بزنم. در لحظات پرفشار، دروازه‌بان‌ها 99 درصد به یک سمت حرکت می کنند. من واقعا بدشانس بودم.»

نقش کپا در مهار لونین

لونین روی ضربه برناردو از مرکز دروازه تکان نخورد، انگار که می‌دانست ستاره پرتغالی سیتی توپ را به وسط دروازه خواهد زد. بعد از اتمام 120 دقیقه تلاش دو تیم، لونین به سمت مربی گلرهای رئال رفت، در حالی که تصاویر نشان می‌دادند کپا نیز در حال مشاوره دادن به او است. 

گلر دوم رئال خاطره تلخی از برناردو داشت. در فینال جام اتحادیه 2019 او که در آن زمان برای چلسی بازی می‌کرد، نتوانست ناجی تیمش در ضیافت پنالتی‌ها برابر سیتی شود. روی ضربه برناردو، کپا به چپ پرید ولی ستاره سیتی توپ را به وسط دروازه زد. در واقع این کپا بود که به لونین در این مورد هشدار داده بود و گلر اوکراینی می‌دانست که نباید از وسط دروازه تکان بخورد.

دیگر خبرها

  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول