Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@15:58:15 GMT

جهانگیری روز حمل و نقل را تبریک گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۵۷۷۱

جهانگیری روز حمل و نقل را تبریک گرفت

به گزارش اقتصادآنلاین، جهانگیری در این یادداشت افزود: شبکه حمل و نقل کشور اولین شبکه ای بود که از سال ٩٧ با انواع توطئه‌ها و تحریم‌ها مواجه شد و می‌خواستند آن را از پا در بیاورند اما فعالان این بخش به ویژه رانندگان و کامیون‌داران شریف با همه سختی‌ها، جوانمردانه ایستادند و حتی در وضعیت کرونایی، نگذاشتند ملت ایران کمبودی از لحاظ ارزاق و کالاهای ضروری احساس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهوری در ادامه روز حمل و نقل را بر همه فعالان عزیز این شبکه تبریک گفت.

 

پربیننده ترین آپارتمان ۷۰متری در قلب تهران چند؟ آپارتمان نوساز در شمال تهران چند؟ قیمت‌ مسکن در اصفهان به تهران رسید! / قیمت نجومی آپارتمان‌های لوکس اصفهان کاهش ۱۵درصدی قیمت مسکن در تهران بزرگنمایی در قیمت خانه؛ کم‌نمایی در قیمت ساخت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری حمل و نقل حمل و نقل جاده ای حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!

به گزارش "ورزش سه"، امید روانخواه، سرمربی پارس جنوبی جم پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر سایپا و ایستادن در رتبه نهم با ۳۸ امتیاز در نشست خبری حضور پیدا کرد.

روانخواه در ابتدا گفت: برد امروز را به هواداران خونگرمی که در ورزشگاه بودند و آنهایی که در خانه تماشا می‌کردند، تبریک می‌گویم. یک تبریک ویژه به همکارانم و بازیکنان با غیرت تیم می‌گویم. دوست دارم اینجا صحبت‌ها اصولی و متقاعد کننده باشد. خیلی سخت است از نظر کیفیت تیمت را هر هفته در یک سطح خوب نگه داری‌. ما واقعا سختی می‌کشیم با این امکانات.

روانخواه ادامه داد: ما هفته پیش با اتفاقاتی که افتاد پروازمان کنسل شد و با اتوبوس به تبریز رفتیم و دو و نیم شب رسیدیم و فردایش آنطور با کیفیت بازی کردیم. این‌ها روی سلامتی و تمرکز بازیکنان تاثیر دارد. به همین خاطر تاکید دارم تیم برای هر شهری است باید در همانجا تمرین کند.

روانخواه اضافه کرد: ما سختی زیادی داشتیم ولی هیچوقت در تاریخ این تیم این مقدار تیم در جم تمرین نکرده است.  قبلا می‌گفتند تیم متعلق به تهران است چون آنجا تمرین می‌کرد اما الان عِرق بیشتری به تیم به وجود آمده است. این یک دستاوردی برای خودم است چون بومی اینجا هستم و از یک فرهنگیم.

دیگر خبرها

  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • هشدار به فعالان بازار لوازم چاه ارت! افزایش قیمت ملزومات چاه ارت ۱۴۰۳
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!