Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری ۲۶ آذر ماه به بررسی راهکار‌های خنثی سازی تحریم‌ها پرداخت.

محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ما باید قوی باشیم همانطور که حضرت آقا امروز بر این مهم تاکید فرمودند، گفت: باید در همه زمینه‌ها قوی باشیم، نباید به دشمن اعتماد کنیم، لذا اتحاد ملی را باید حفظ کنیم و بیش از آنکه به فکر رفع تحریم‌ها باشیم باید به فکر خنثی سازی آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه امروز دیپلماسی غرب، دیپلماسی زور، زر و تزویر است ادامه داد: در این چهل سال در راستای بحث تحریم‌ها تمام مولفه‌ها را امتحان کرده ایم، حضرت آقا در بیانات خود می‌فرمایند که بحث تحریم‌ها در دست آن‌هاست لذا ما باید توان خود را بر روی خنثی سازی تحریم‌ها بگذاریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه تحریم‌ها خنثی نشده و فشار اقتصادی به مردم زیاد شده است افزود: آن‌ها به دنبال وقت کشی در حوزه سیاسی، امنیتی و منطقه‌ای هستند و لذا شهامت و تیزهوشی فرماندهان نظامی ما در منطقه بیشتر ترفند‌های سرویس‌های امنیتی طرف مقابل را خنثی کرد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گفتگوی ویژه خبری امنیت ملی رفع تحریم ها تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند

 آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دیدار عباس ذاکریان فرماندار قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، گفت:در جریان انتخابات دشمن به دنبال این بود که مردم را ناامید و دلسرد کند.

او با عنوان اینکه دولت برای اصلاح امور به دنبال کار بنیادین و حساب شده است، گفت: اگر شتاب‌زده عمل شود ممکن است نتیجه عکس داشته باشد؛ بنابراین یکی از کار‌های ارزشمند این دولت این است که پایه‌های اقتصاد را تقویت می‌کند و تلاش می‌کند آنچه رهبر معظم انقلاب می‌خواهند را عملی کند.

امام جمعه قم با اظهار اینکه کشور ما یک کشور معنوی، دینی و معتقد به خدا و مبدأ غیب است، گفت: بشر به معنویت احتیاج دارد و تنها کشوری که استوار و حساب شده و با رهبری شایسته و مردمی عزیز با تکیه بر آموزه‌های معنوی و دینی حرکت می‌کند ایران است و باید این را قدر دانست و آسیب‌هایی که از گذشته وجود داشته را تکرار نکنیم.

آیت الله سعیدی با اعلان اینکه مردم باید احساس کنند اگر کسی می‌خواهد کار کند در کشور جا دارد و از و استقبال می‌شود، گفت: اگر کسی توان و عرضه کار دارد باید از او استفاده شود و این باعث می‌شود که مردم به‌نظام دلگرم شوند.

او با اشاره به حضور ۳ و نیم میلیونی مردم در جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران گفت: وقتی مردم پای‌کار بیایند بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود؛ بنابراین باید این پیوند برادری و پای‌کار انقلاب بودن مردم را حفظ کنیم.

آیت الله سعیدی هدف دشمن را دوقطبی‌سازی جامعه دانست و افزود: اگر ما با اتحاد و انسجام و جذب حداکثری کار کنیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ ولی اگر این‌گونه نباشیم دشمن با شایعه‌سازی و بازی‌کردن با آبروی افراد هر غلطی می‌تواند بکند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اظهار اینکه مردم ما ولایی و متدین هستند، گفت: گمان نکنید مردمی که در انتخابات شرکت کردند، مشکل ندارند؛ بلکه مردم وقتی دیدند رهبرشان از آنها می‌خواهد حضور مسئولانه داشته باشند؛ در صحنه حاضر شدند و ما باید با رفتار، برنامه‌ها و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • غزه مهمترین مساله امروز جهان اسلام است
  • شرکت در راهپیمایی روز قدس تکلیف همگانی است
  • ۱۲ فروردین ماه روز مردمی سازی ساختار حکومت است
  • تحرکات پنهانی برای قهرمان‌سازی از خائنان به غزه
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • متکی: نباید در کمیسیون‌ها سرگرم رسیدن به ریاست باشیم
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است