Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری ۲۶ آذر ماه به بررسی راهکار‌های خنثی سازی تحریم‌ها پرداخت.

محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ما باید قوی باشیم همانطور که حضرت آقا امروز بر این مهم تاکید فرمودند، گفت: باید در همه زمینه‌ها قوی باشیم، نباید به دشمن اعتماد کنیم، لذا اتحاد ملی را باید حفظ کنیم و بیش از آنکه به فکر رفع تحریم‌ها باشیم باید به فکر خنثی سازی آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه امروز دیپلماسی غرب، دیپلماسی زور، زر و تزویر است ادامه داد: در این چهل سال در راستای بحث تحریم‌ها تمام مولفه‌ها را امتحان کرده ایم، حضرت آقا در بیانات خود می‌فرمایند که بحث تحریم‌ها در دست آن‌هاست لذا ما باید توان خود را بر روی خنثی سازی تحریم‌ها بگذاریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه تحریم‌ها خنثی نشده و فشار اقتصادی به مردم زیاد شده است افزود: آن‌ها به دنبال وقت کشی در حوزه سیاسی، امنیتی و منطقه‌ای هستند و لذا شهامت و تیزهوشی فرماندهان نظامی ما در منطقه بیشتر ترفند‌های سرویس‌های امنیتی طرف مقابل را خنثی کرد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گفتگوی ویژه خبری امنیت ملی رفع تحریم ها تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: «در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.»

به گزارش تسنیم، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود تا آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • بمب منفجرنشده‌ای که 100 سال زینت‌بخش یک باغچه بود! (+عکس)
  • طوفان الاقصی اعتماد رژیم اشغالگر به ارتش و سیستم امنیتی و نظامی خود را از بین برده است
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد