Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، جمعی از شهروندان اسلامشهری روز چهارشنبه با حضور در محل استقرار پایگاه سیار انتقال خون در مجموعه دارالقرآن شهرداری، بخشی از خون خود را برای یاری رساندن به هم‌نوعان اهداء کردند.

در این روز یک اکیپ سیار سازمان انتقال خون با پیگیری‌های مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، ری، شمیرانات، تهران و پردیس برای استقرار پایگاه دائمی سازمان انتقال خون در شهرستان اسلامشهر در مجموعه دارالقرآن شهرداری مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس از افراد مشتاق به اهدای خون که ساعت‌ها قبل از استقرار این اکیپ در محل حاضر شده بودند، اقدام به خون‌گیری کردند.

مردم خیر و نیکوکار شهرستان اسلامشهر که در طی چند سال اخیر از نعمت داشتن یک مرکز انتقال خون در سطح این منطقه محروم بودند امروز با استقبال چشمگیری در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه اهدای خون شرکت کردند و به شکرانه داشتن نعمت سلامتی مقداری از خون خود را به هم‌وطنان نیازمند اهداء کردند.

با استقرار یک روزه پایگاه انتقال خون در محل دارالقرآن شهرداری اسلامشهر کارشناسان و متخصصان سازمان انتقال خون بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی از بین افراد مراجعه‌کننده و متقاضی اهدای خون توانستند بیش از ۷۰ نفر را پس از انجام معاینات لازم خون‌گیری کنند.

به گزارش فارس، پایگاه دائمی سازمان انتقال شهرستان اسلامشهر که با پیگیری‌های اعضای دوره سوم شورای شهر اسلامشهر در یکی از ساختمان‌های شهرداری این شهر مستقر شده بود علی‌رغم استقبال مردم نیکوکار منطقه، در یک اقدام غیرکارشناسی و بر اساس سلایق فردی این مرکز یک شبه تعطیل و تاکنون متأسفانه مردم از وجود داشتن یک پایگاه انتقال خون محروم شده‌اند.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتقال خون اسلامشهر اهدای خون شهرداری نماینده مردم اسلامشهر ری شمیرانات تهران و پردیس سازمان انتقال انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون در ۷ پایگاه قرارگاه جنوب‌شرق ارتش کرمان+تصویر

به مناسبت دهه ارتش اهدا خون کارکنان قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در هفت پایگاه این قرارگاه در کرمان انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، صبح امروز و به مناسبت دهه ارتش اهدا خون کارکنان قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در 7 پایگاه این قرارگاه در کرمان با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون در گروه‌های خونی مختلف انجام شد.

در حاشیه این اقدام، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه در راستای فعالیت‌های ارتش در حوزه مشارکت‌های مردمی امروز اهدای خون کارکنان قرارگاه منطقه‌ای ارتش انجام شده است، اظهار داشت: امروز سازمان انتقال خون استان کرمان در قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق و همزمان در سایر یگان‌های ارتش در کرمان حاضر شدند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه با توجه به اعلام نیازی که از سوی سازمان انتقال خون استان کرمان انجام شده بود فراخوان داده شد، گفت: افرادی که داوطلب بودند در گروه‌های خونی مورد نیاز خون خود را اهدا کردند.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات به صورت مستمر در قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش انجام و تقریباً هر فصل این اهدای خون انجام می‌شود، افزود: سال گذشته چهار مرحله اهدای خون در تمامی پایگاه‌های ارتش در کرمان انجام و گروه‌های خونی که اعلام نیاز کرده بودند، اهدا شد.

امیر غلامعلیان با بیان اینکه امسال در آخرین روزهای دهه ارتش با حضور سازمان اهدای خون در قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش اهدای خون به بیماران نیازمند انجام شد، گفت: امروز اهدای خون در هفت پایگاه ارتش در کرمان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار ارتش پا در رکاب ولایت و فدایی ملت است، گفت: ارتش در حوادث و بلایای طبیعی و هر جا که مردم به آنها نیاز داشته باشند در کنار مردم و تمام تجهیزات ارتش در زمان کمک‌رسانی در خدمت مردم است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم
  • ترافیک گرگان ثمره جانمایی غلط مدارس غیرانتفاعی/ شهرداری به مطالبات مردم پاسخ دهد
  • انتقال روزانه زباله به تموشل لاهیجان به ۱۸۰ تن رسید
  • استقرار و بهره گیری از یک فروند شناور بارج در «دیلم» اجرایی شد
  • اهدای خون در ۷ پایگاه قرارگاه جنوب‌شرق ارتش کرمان+تصویر
  • احداث پایگاه انتقال خون خمین ۱۵ سال بر زمین مانده است
  • ساختمان انتقال خون خمین نیازمند ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار است