Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد، بدون آزمون در شش گرایش خبر داد.

نوید سیاه‌پلو در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در شش گرایش، بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو پذیرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در رشته مهندسی عمران ”گرایش‌های سازه و ژئوتکنیک”، مهندسی برق ”گرایش‌های سیستم‌های قدرت و الکترونیک”، مهندسی کامپیوتر ”گرایش نرم‌افزار” و زبان و ادبیات انگلیسی ظرفیت پذیرش وجود دارد و در مقطع ارشد دانشجو پذیرفته می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان تصریح کرد: به طور میانگین در مجموع حدود ۱۰۰ نفر با سوابق تحصیلی جذب می‌شوند. نیم‌سال جدید برای دانشجویان جذب شده نیز بلافاصله در بهمن ۹۹ آغاز می‌شود.

سیاه‌پلو با اشاره به نحوه ثبت‌نام متقاضیان، گفت: ثبت‌نام متقاضیان ارشد بدون آزمون از ۲۵ آذر آغاز شده و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org مراجعه کنند. ملاک پذیرش نیز بر اساس سوابق تحصیلی و معدل طراز شده دوره کارشناسی پیوسته و یا معدل دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان جهاددانشگاهی خوزستان موسسه آموزش عالی بدون آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور پیشرو درآموزش و ترویج یافته‌های تحقیقاتی

رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: سال گذشته برای بیش از ۵ هزار نفر کشاورز، کارشناس ومدیران بخش کشاورزی در استان‌های دیم خیز کشور دوره‌های آموزشی برگزار شده است.

دکترمظفر روستایی افزود: این آموزش‌ها بیشتردرزمینه تاریخ کشت، کشاورزی حفاظتی، بکارگیری یافته‌های به زراعی، مکانیزاسیون و تنظیم کارنده‌ها، مبارزه با آفات، بیماری‌ها و تغذیه برگزار شده است.

وی اضافه کرد: بکارگیری این آموزش‌ها منجر به توانمند سازی کشاورزان و افرایش و پایداری تولید در دیمزار‌های کشور شده است.

به گفته وی با توجه به تغیرات اقلیمی بکارگیری این آموزش‌ها موجب پایداری تولید در محصولات دیم بویژه گندم شده است.

رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور افزود: سال گذشته در این موسسه ۱۴ رقم محصول دیم شامل گندم نان، گندم دوروم، جو و نخود معرفی شده است.

موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور به مرکزیت شهرستان مراغه در ۲۱ استان دیم خیز کشور، فعالیت تحقیقاتی دارد و ارقام سازگار و پرمحصول جدید معرفی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون/ دارندگان مدارک حوزوی معادل ارشد امکان ورود ندارند
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور پیشرو درآموزش و ترویج یافته‌های تحقیقاتی
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • آموزش ۵هزار نفر در دوره‌های موسسه تحقیقات دیم
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم/ مهمترین تغییر آزمون امسال
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان