Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|همانطور که در خبرها و گزارش‌های قبلی گفته بودیم، ورزش مازندران روزهای حساسی را سپری می‌کند و انتخابات بزرگی برای بهترین هیأت‌های ورزشی مازندران در این چندماه مانده تا پایان سال در پیش است.

اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور حسن رنگرز به‌عنوان مدیرکل جدید با وجود کرونا و لغو مسابقات و با وجود داشتن وقت مناسب، در برنامه‌ریزی و برگزاری انتخابات مجامع هیأت‌های ورزشی بسیار ضعیف عمل کرده و برخی هیأت‌های ورزشی همچنان بلاتکلیف هستند و همچنان خبری از برگزاری مجامع انتخاباتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روزی است که بحث فوتبال و انتخابات مهمش را مورد بررسی قرار داده‌ایم که متوجه برخی حاشیه‌ها شده‌ایم که گویا تعلل در اعلام فراخوان انتخابات این هیأت بزرگ، بی‌ربط به مهندسی انتخابات نیست.

حاشیه‌های عجیب و غریب که در این بین، اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران به‌جای خاتمه دادن به این حواشی، خود را پشت این حواشی قایم کرده و قصد ورود به آن را ندارد.

بعد درج گزارش روز گذشته با عنوان:  ( تعلل در اعلام فراخوان انتخابات هیأت فوتبال مازندران /علت پافشاری هیأت فوتبال بر عدم حضور بازنشسته‌ها چیست؟ ) در خبرگزاری فارس، نامه‌هایی به دست ما رسید که نشان از عزم جدی هیأت فوتبال مازندران برای مهندسی انتخابات را دارد.

اصرار و پافشاری هیأت فوتبال مازندران به حضور هیأت‌های شهرستانی‌ که شرایط لازم برای حضور در مجمع را ندارند، نکته عجیبی است که شائبه مهندسی انتخابات را بیشتر از قبل کرده است.

اخیرا نامه‌ای از سوی هیأت فوتبال زیراب به هیءت فوتبال استان مازندران ارسال شده که در این نامه، از هیأت استان خواستار حضور در مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان است. نامه‌ای که کاملا گویاست، هیأت فوتبال استان مازندران قصد دارد، اشخاصی را وارد مجمع کند که در پایان به نفع خودش و شخص مورد نظر خودشان باشد.

*هیأت فوتبال در پی مهندسی انتخابات

اما از اصل و متن نامه‌ اجباری که بگذریم به موضوع جالبی بر می‌خوریم که نشان می‌دهد هیأت فوتبال مازندران در صورت اجرای آن، تخلف بزرگی را در زمینه برگزاری مجمع انتخاباتی صورت می‌دهد.

گویا هیأت فوتبال استان مازندران با تجربه‌ی دو سه ده‌ای هنوز از قوانین موجود اطلاعی ندارد. هیأت فوتبال زیراب، شهری زیر نظر شهرستان مرکز آن، پل‌سفید است و کسی عضو مجمع انتخاباتی می‌تواند باشد که رئیس هیأت شهرستان باشد نه شهر! به همین دلیل هیأت فوتبال زیراب تنها با همین یک دلیل به هیچ‌وجه نمی‌تواند در انتخابات هیأت فوتبال استان مازندران حضور داشته باشد.

این درحالی است که اگر اینگونه باشد و شهرستان زیراب بتواند با این ترفند تاکتیکیِ هیأت فوتبال مازندران، در انتخابات شرکت کند، استان مازندران ۱۵ شهر دیگر هم دارد که همین شرایط را دارند و اتفاقا فعال‌تر از هیأت فوتبال زیراب هم هستند

*چرا زیراب نمی تواند در مجمع انتخابات هیات فوتبال شرکت کند ؟

طبق اساسنامه و قوانین موجود در مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی، تنها شهرستان‌هایی با داشتن فرمانداری می‌توانند دارای هیأت مستقل و عضو مجمع باشند و در غیر این صورت این شهرها نمی‌توانند هیأت مستقل داشته باشند و حتی اجازه حضور در مجامع انتخاباتی را نخواهند داشت.

* سکوت عجیب اداره کل ورزش و جوانان

گویا اداره کل ورزش و جوانان مازندران که در طول این ماه‌ها نشان داد توانایی برگزاری مجامع انتخاباتی را ندارد، از موضوع به تعویق افتادن انتخابات هیأت‌های بزرگی چون تکواندو، والیبال، ورزش‌های رزمی و فوتبال بدش نمی آید. کرونا هم بهانه خوبی شد تا عدم برگزاری مجامع را بر گردن آن بیندازند اما عدم پاسخگویی در چرایی برگزاری روند قانونی برگزاری مجامع سوال بزرگی است که اداره کل ورزش و جوانان و شخص مدیرکل جوان این اداره باید پاسخگو باشد.

در هر صورت، رنگرز جوان در ماه‌های نخست حضورش با چالش‌های انتخاباتی رو به رو شده است و باید دید در برابر این تعلل‌ها و مهندسی‌های انتخاباتی چه واکنشی نشان خواهد داد !؟

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال انتخابات مازندران ورزشی فوتبال استان مازندران اداره کل ورزش و جوانان هیأت فوتبال مازندران هیأت فوتبال استان مجامع انتخاباتی مهندسی انتخابات هیأت های ورزشی برگزاری مجامع انتخابات هیأت مجمع انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه (ترای‌اتلون) صبح امروز با حضور اعضای مجمع و کاندیدا‌ها در محل سالن استاد میرابوالقاسم فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک از حضار در مجمع بودند.

امین احمدی، حمید براتی، محمدکاظم حججی، محمد نصیری، ایرج عرب، سیدکمال پیمبری، مهدی گودرزی، علی اکبر حسن‌پورحیدری و جاسم منوچهری کاندیدا‌های احراز پست ریاست فدراسیون بودند که عرب به شکل کتبی و احمدی و پیمبری نیز با غیبت در مجمع، از جمله انصرافی‌ها بودند.

کنایه‌های جدی مهدی گودرزی به احمد نامنی؛ آیا می‌توانید اسم هیئت‌رئیسه‌تان را نام ببرید؟!

مهدی گودرزی، رئیس اسبق فدراسیون ترای‌اتلون و کاندیدای این مجمع گفت: این انتخابات غیرقانونی است. آقای نامنی تمام تلاش‌اش را کرد تا قوانین را زیرپا بگذارد و یک سال این انتخابات را طول بدهد. آقای نامنی آیا شما اعضای هیئت‌رئیسه‌تان را اصلا می‌شناسید؟!
این اظهارات با بی‌اهمیتی و بدون واکنش نامنی همراه بود. اسبقیان گفت که باید حرمت مجمع رعایت شود و در نهایت اگر مشکلی داشت، می‌تواند شکایت کند.

گودرزی در پایان گفت: من ملزم به قوانین کشورم هستم و این مجمع انتخاباتی را به رسمیت نمی‌شناسم.

در ادامه مجمع، جاسم منوچهری به نفع محمدکاظم حججی انصراف داد.

در پایان مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه (ترای‌اتلون) پس از انصراف ۴ کاندیدا، در نهایت محمدکاظم حججی با کسب ۲۴ تعداد رای از مجموع  ۴۷ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال بر مسند ریاست این فدراسیون المپیکی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد