Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در دومین شب از این رقابت‌ها، چهارشنبه شب سه بازی برگزار شد که مهمترین آن‌ها مصاف خانگی لیورپول و تاتنهام در ورزشگاه آنفیلد بود، دیداری که با پیروزی ۲ بر یک لیورپول خاتمه یافت.

در این بازی محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول در دقیقه ۲۶ گل نخست را به ثمر رساند و تنها هفت دقیقه پس از او سون هئونگ مین گل تساوی تاتنهام را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال گلی که روبرتو فیرمینو در دقیقه ۹۰ زد، پیروزی را از آن لیورپولی‌ها کرد تا آن‌ها با کسب هشتمین پیروزی‌شان در این فصل ۲۸ امتیازی شوند و جای تاتنهام را در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بگیرند، تاتنهامی که ۲۵ امتیازی است و با قبول دومین باختش در این فصل به رده دوم جدول سقوط کرد.

براساس این گزارش، در دیگر بازی مهم تیم فوتبال برایتون که بازیکن ایرانی‌اش علیرضا جهانبخش در دقیقه ۸۱ به میدان رفت، در ورزشگاه کریون کاتج شهر لندن مقابل میزبان خود فولام به تساوی بدون گل بسنده کرد.

در آخرین بازی نیز مصاف خانگی وستهام و کریستال پالاس با تساوی یک - یک خاتمه یافت. هالر در دقیقه ۵۵ برای وستهام و بنتکه در دقیقه ۳۴ برای کریستال پالاس گلزنی کردند. کریستال پالاس از دقیقه ۷۰ با اخراج بنتکه ۱۰ نفره شد.

هفته سیزدهم لیگ برتر امشب با دو دیدار به پایان می‌رسد که در بازی اول از ساعت ۲۱:۳۰ استون‌ویلا میزبان برنلی است و در بازی دوم از ساعت ۲۳:۳۰ شفیلدیونایتد از منچستریونایتد پذیرایی می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال انگلیس علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلیس تاتنهام برایتون پارسی خبر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار

 هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های با تساوی دو تیم تهرانی پیکان و هوادار آغاز شد.

به گزارش تسنیم، تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

محسن سفید چقایی در دقیقه 20 هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری در دقیقه 30 گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه 86 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

فرزاد منصوری، داور این مسابقه به علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان و امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی از هوادار کارت زرد نشان داد.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی 25 امتیازی شدند و با تفاضل گل 7- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 8- را دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حواشی تصویری دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار (عکس) آشنایی با نجیب ترین تیمهای نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی