Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محسن قلی زاده رئیس اداره زکات استان فارس از جمع آوری بیش از ۹۸۷ میلیارد ریال زکات در استان خبر داد و گفت: این میزان زکات جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲۹ درصد افزایش داشته است.

او افزود: ۳۱ درصد از زکات جمع‌آوری شده برای اجرای طرح های عام‌المنفعه مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قلی زاده تصریح کرد: از درآمد کل زکات جمع‌آوری شده در استان ۶۹ درصد برای امور محرومان و نیازمندان هزینه شده است.

رئیس اداره زکات کمیته امداد استان فارس تاکید کرد: زکات جمع‌آوری شده در استان برای ۴۵۵ مورد کمک هزینه جهیزیه ۱۹۱ مورد مرمت مسکن و ۸۹ مورد مسکن احداثی ۶۸۶ مورد کمک هزینه درمان ۵ هزار و ۱۰۹ مورد کمک هزینه تحصیلی، ۳ مورد آزادی زندانی هزینه شده است.

حجت الاسلام قلی زاده با بیان اینکه ۴۸۸ مبلغ روحانی زکات برای ترویج زکات در شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند، گفت: ۲ هزار و ۳۹۶ عامل افتخاری زکات در شهر‌ها و روستا‌های فارس مشغول فعالیت و ترویج زکات هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد فارس پرداخت زکات زکات جمع آوری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار اندیمشک با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان با سرعت در حال توسعه و ارتقاست گفت: چهار زمین چمن مصنوعی در شهر‌های آزادی و چمگلک و همچنین روستای قلعه مختار و پارک چهارم آذر اندیمشک از جمله طرح‌های ورزشی است که به بهره برداری رسید.

یوسف زمانی اصل با هزینه احداث هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و ادامه داد: هزینه احداث این چهار زمین ورزشی در مجموع ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسؤلیت‌های اجتماعی وزارت نفت تامین شده است.

وی تکمیل پیست موتورسورای را یکی از مطالبه‌های مهم جوانان این شهرستان دانست و گفت: تکمیل این پیست موتورسواری که چندین سال احداث آن با وقفه مواجه شد به دلیل ظرفیت‌ها و علاقه مندی جوانان اندیمشک به عنوان اولویت پیگیری و انتظار چندین ساله سرانجام به پایان رسید.

فرماندار اندیمشک افزود: طرح پیست موتورسواری اندیمشک با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال و به طول ۲ کیلومتر از محل اعتبارات اهدایی وزارت نفت به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی به عنوان اولویت در دستور کار است و در این مسیر، توسعه زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی و تجهیز هیات‌های ورزشی نیز هدف گذاری شده است.

زمانی اصل افزود: همچنین امروز ️مدرسه ۶کلاسه برکت شهدای شهرک دوکوهه اندیمشک نیز افتتاح شد که برای احداث این طرح آموزشی ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد