Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در تشکیل جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بوشهر بیان کرد: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در پایان این هفته، همه نیرو‌های امدادی این شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با اشاره به آسیب زدن ریشه برخی درختان به شبکه‌های آب و برق افزود: با توجه به این آسیب‌ها، قرار بر جایگزین کردن این درختان است که باید تا زمان جایگزینی کامل در خصوص هرس آن‌ها با شهرداری هماهنگ باشیم.

فرماندار بوشهر درباره برخی حفاری‌ها نیز گفت: باتوجه به اینکه در فصل بارش‌ها قرار داریم و بارندگی‌های بوشهر موجب آبگرفتگی معابر می‌شود، اگر اعتبار لازم برای حفاری وجود ندارد، اقدام به این کار نشود.دستگاه‌هایی که پیمان دارند نیز حداقل در جا‌هایی که حفاری می‌کنند، علامت بگذارند تا در زمان بارندگی مردم با مشکل روبه‌رو نشوند.

بیشتر بخوانید

نبود برخی زیرساخت‌های ابتدایی در بوشهر پذیرفتنی نیست

جمشیدی بر ضرورت حضور به موقع عوامل و نیرو‌های اجرایی و عملیاتی در زمان بحران تاکید کرد و افزود: وقتی مردم ما را در کنار خود ببینند همراهی آنها نیز بیشتر می‌شود.

او به ثبات بیماری کووید ۱۹ در شهرستان بوشهر نیز اشاره و عنوان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی نقش مهمی در مدیریت ویروس کرونا دارد.

 رعایت اصول ایمنی در ساخت و ساز‌ها و  پیگیری تامین گاز مایع از دیگر موارد مطرح در این جلسه بود.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه بارشی سیلاب نیروهای امدادی فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر

دریافت 11 MB کد خبر 6081489

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • فیلمی از بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • هشدارنارنجی جوی: تداوم بارش‌های رگباری درسیستان و بلوچستان
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • بارندگی مسیر گُشت به سراوان را بست
  • کنگان با ۵۰ میلی‌متر رکورددار بارش‌های استان بوشهر
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران