Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا  به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید محمد در مراسم پایان عملیات اجرایی سکوی شماره ۵ بندر پارسیان، اظهار داشت: با بهره‌گیری از نیروهای متخصص داخلی و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های پیمانکاری را در کشور ایجاد کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: در خیلی از حوزه‌ها و گرایش‌ها به سرمایه‌گذار تبدیل شده‌ایم و دولت را در سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و ایجاد اشتغال و کارآفرینی کمک می‌کنیم و در اجرای پروژه بندر پارسیان نیز ۸۰ درصد سرمایه‌گذاری توسط قرارگاه انجام شده است.

وی افزود: بندر پارسیان به عنوان دروازه اصلی واردات مواد خام و صادرات محصولات تولیدی محصول مشترک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و سازمان ایمیدرو زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت است و بیش از ۸۰ درصد از اسکله‌های فعال کشور توسط قرارگاه ساخته شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: این پروژه شامل ۱۵۰۰ متر موج‌شکن اصلی، ۴ پست اسکله با امکان تخلیه و بارگیری حدود ۹ میلیون تن انواع کالا در سال است که برای پهلوگیری شناورهایی با ظرفیت تا ۱۰۰ هزار تن با حداکثر عمق آبخور ۱۷ متر طراحی و در حال حاضر اسکله شماره پنج آن تکمیل شده است.

شایان ذکر است شهرستان پارسیان در غرب استان هرمزگان و ۳۰ کیلومتری عسلویه واقع شده است و منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان در محدوده‌ای افزون بر ۱۰ هزار هکتار در این شهرستان واقع شده است و قرار است در این بندر، چهار اسکله ساخته شود تا کشتی‌های با تناژ بالا در این بندر پهلوگیری کنند.

 سهم انرژی مصرفی صنایع انرژی بر نسبت به دیگر عوامل تولید از قبیل مواد اولیه، نیروی کار و غیره، در مقایسه با صنایع دیگر بالا است و نقش تعیین‌کننده‌ای در قیمت نهایی محصول دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت هرمزگان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت هرمزگان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ایران وزارت صنعت معدن و تجارت هرمزگان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ایران اخبار کنکور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،علی عسکری با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از اسکله‌های گردشگری دریایی در رودخانه کارون، گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۸ هزار و ۷۵۹ نفر از اسکله‌های گردشگری دریایی بندرخرمشهر بازدید کردند.
وی با تاکید بر اهمیت گردشگری دریایی افزود: پروژه طراحی، ساخت، حمل و نصب ۸ پست اسکله فلزی در ۴ نقطه رود کارون به سفارش اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر در راستای توسعه و رونق زیرساخت‌های گردشگری دریایی خرمشهر با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی در سال‌های گذشته انجام شد که خوشبختانه در ایام نوروز با استقبال گسترده مسافران و گردشگران رو به رو می‌شود.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: محدوده طرح ایمنی سفر‌های نوروزی در رودخانه کارون از ابتدای دهانه کارون تا انتهای پل آزادی خواهد بود.
توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناور‌ها و همچنین ورود برای انجام عملیات نجات در صورت بروز مشکل، بخشی از وظایف اداره کل بندر و دریانوردی برای رقم خوردن تجربه‌ای شیرین از تفریح‌های آبی در شهرستان خرمشهر است.
طرح تسهیل سفر‌های دریایی نوروز از ۲۴ اسفندماه آغاز شده است و تا ۲۴ فروردین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ واحد ظرفیت در تهران
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ ظرفیت در تهران
  • علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران
  • ۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد