Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر برنامه ریزی اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه از قوه قضاییه نیز که به جز موارد استثنائی که در مصوبه ستاد کرونا آمده است حکم تخلیه ای صادر نکرد، تشکر می کنیم، اظهار کرد: هیچ حکم تخلیه ای در تابستان امسال برای مستاجران صادر نشد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه از قوه قضاییه نیز که به جز موارد استثنائی که در مصوبه ستاد کرونا آمده است حکم تخلیه ای صادر نکرد، تشکر می کنیم، اظهار کرد: هیچ حکم تخلیه ای در تابستان امسال برای مستاجران صادر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش صدا و سیما، پروانه اصلانی با بیان اینکه اقتصاد کلان، حوزه پولی، ارزی و بودجه در قیمت مسکن تاثیر زیادی دارد، اظهار کرد:همه تحلیل ها حاکی از این است که قیمت مسکن فقط متاثر از حوزه بخشی مسکن نیست و حتما عوامل متعدد اقتصاد کلان، حوزه پولی، ارزی و بودجه بر قیمت مسکن، اثرگذار است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: توجه داشته باشیم طرف مقابل این قیمت ها، تقاضا و درآمد سرانه مردم است، چون قیمت مسکن در کشور های دیگر نیز گران است، اما درآمد سرانه مردم در ایران بسیار پایین تر از درآمد سرانه سایر کشورهاست به همین دلیل مسکن را به عنوان یک معضل، برای متقاضیان تبدیل کرده است.
وی درباره تاثیر اجرای طرح هایی مانند " اقدام مسکن ملی" و " مسکن مهر " در کاهش قیمت مسکن، گفت: کار هایی که ما انجام دادیم بخشی از آن، مربوط به حوزه کنترلی و بخشی دیگر مربوط به تشویق تولید مسکن بوده است.
اصلانی افزود: اگر تولیدکنندگان تشویق به ساخت مسکن با قیمت تمام شده پایین تری شوند این موضوع منجر به افزایش تولید مسکن و پرکردن فاصله عرضه و تقاضا خواهد شد.

برچسب ها: وزارت راه و شهرسازی ، مسکن ، قیمت مسکن لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000L7A

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن قیمت مسکن حکم تخلیه ای قیمت مسکن وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق کاهش معطلی دریافت کد رهگیری برای مستاجران با سامانه خودنویس

 راه اندازی سامانه خود نویس خود یکی از مهم ترین برنامه ها برای بهبود و تقویت بازار اجاره مسکن به شمار می رود چراکه راه اندازی این سامانه خود باعث شده است که دست بخش زیادی از دلالان و سوداگران در این بازار کوتاه شود و ما شاهد آن هستیم که نرخ های اجاره هم در این بازار روند رو به کاهشی پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، راه اندازی سامانه خودنویس یکی از مهم ترین اقدامات دولت به شمار می رود که توانسته است تا حدودی زمینه را برای ایجاد آرامش در بازار اجاره مسکن فراهم کند و از سوی دیگر با ورود این سامانه و طراحی آن زمینه برای همکاری بیشتر مردم و استفاده از ظرفیت های مردمی در این بازار بسیار گسترده تر شده است.

ایلاتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی همزمان با راه اندازی سامانه خودنویس توانسته است بسیار بیشتر از گذشته باشد گفت: راه اندازی سامانه خودنویس علاوه بر صرفه جویی هزینه ها برای متقاضیان باعث شده است که گرفتن کد رهگیری برای مستاجران جهت دریافت تسهیلات بسیار کاهش یابد و این اقدام خود می تواند گام بزرگی در حذف مشکلات و موانع دریافت تسهیلات برای متقاضیان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • تحقق کاهش معطلی دریافت کد رهگیری برای مستاجران با سامانه خودنویس