Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به دلیل پرداخت نشدن حقوقشان تجمع کردند و این در حالی است که به گفته آنان تا زمانی که بیمارستان در اختیار سرمایه‌گذار بود، حقوق کارکنان به موقع پرداخت می‌شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وضعیت بلاتکلیف بیمارستان امام خمینی (ره) کرج بار دیگر باعث بروز اعتراضات کارکنان و بازنشستگان این بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز گذشته جمعی از کارکنان این بیمارستان نسبت به عدم پرداخت حقوق خود مقابل این بیمارستان تجمع کرده بودند. در این تجمع گروهی از فعالان دانشجویی نیز حضور داشتند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
قاسم طاهری، یکی از پرسنل بازنشسته و مسئول اسبق شورای اسلامی کار در این بیمارستان در گفتگو با خبرنگار ما به معضلات لاینحل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج اشاره کرد و گفت: ابتدا این تجمع مقابل دفتر عباسی، نماینده مردم کرج برگزار شد، اما وی اعلام کرد که خلع ید سرمایه گذار بیمارستان از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها صورت گرفته است.

طاهری ادامه داد: کارکنان معترض با خسروی، مالک قبلی بیمارستان هم جلسه‌ای داشتند که در این جلسه نکات جدیدی مطرح شد، کما اینکه قبل از اعلام خلع ید خسروی از بیمارستان، حقوق کارکنان به موقع پرداخت می‌شد.

محمدرضا فلاحی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز به خبرنگار ما گفته بود که خلع ید مالک بیمارستان به دلیل شکایت بنیاد شهید بوده است.   بیشتر بخوانید: عدم شفافیت بدهی‌ها؛ اصلی‌ترین مشکل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج / بودجه دولتی بیمارستان کجا هزینه می‌شود؟ خلع ید مالک بیمارستان امام خمینی (ره) کرج

پرونده بیمارستان امام خمینی (ره) به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه تاکنون حل نشده باقی مانده است؛ در حالیکه درصورت شفاف سازی بدهی‌های این بیمارستان قبل از واگذاری به بخش خصوصی و پس از آن، مشکلات را حل خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی کرج اعتراضات کارگری بسیج دانشجویی البرز بیمارستان امام خمینی خلع ید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898087

دیگر خبرها

  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • لزوم ارایه راهکار مناسب در راستای رفع معضلات تالاب انزلی
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها