Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:49:07 GMT

تاراز با ۴۴ میلیمتر رکوردار بارندگی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۹۷۰۱

تاراز با ۴۴ میلیمتر رکوردار بارندگی در خوزستان

محمد سبزه زاری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:در این مدت ایستگاه کشاورزی اهواز ۲۱ میلیمتر،  گتوند ۱۵.۳، ایذه ۱۴.۲ ،فرودگاه اهواز ۱۳.۴ ، شوشتر ۱۱.۴ ، حسینیه اندیمشک ۹.۳، بهبهان ۶.۶ ، مسجدسلیمان ۶.۳، هندیجان ۵.۳ ، دهدز ۴.۳ ، صفی آباد دزفول ۳.۸ و آبادان ۳.۳میلیمتر بارش ثبت شد.
وی با بیان اینکه بارندگی‌های ناشی از این سامانه غربی تا روز جمعه به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت گفت:بیشترین میزان فعالیت این سامانه بارشی در شمال شرق و شرق خوزستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: میزان بارش در نقاط مختلف کلانشهر اهواز متفاوت و نقطه‌ای بوده ولی حداکثر آن در جنوب این شهر با ۲۱ میلیمتر ثبت شد.
سبزه زاری ادامه داد:تداوم فعالیت این سامانه تا بعدازظهر روز پنجشنبه در مناطق شمال شرق خوزستان ، سبب بارش‌ بیشتر خواهد شد.  
به گزارش ایرنا با وجود اینکه بارش‌های ۲ روز اخیر سبب لطافت هوا و خوشحالی کشاورزان و دامداران شد ولی سبب آبگرفتگی مناطقی از کلانشهر اهواز که با بارش بالای ۱۰میلیمتری وارد مرحله بحران می‌شود شده است.
بارندگی های ۹ آذر امسال سبب آبگرفتگی مناطق وسیعی از کلانشهر و شهر بندرامام خمینی(سربندر) و بخش‌هایی از شهر بندری ماهشهر ،آبادان، کارون و شادگان شد.
میزان بارندگی ۲ هفته پیش در شهر بندر امام خمینی ۱۶۷ میلیمتر و اهواز ۵۷ میلیمتر گزارش شد.

برچسب‌ها گتوند بارندگی بارش باران اندیکا اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند بارندگی بارش باران اندیکا اهواز گتوند بارندگی بارش باران اندیکا اهواز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا به‌تدریج از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و از روز پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

از روز پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۵ ‌اردیبهشت‌ماه) ابری و بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های آبعلی ۳۶ میلیمتر، دماوند ۲۴.۹ میلیمتر، فیروزکوه ۱۰.۳ میلیمتر، میگون ۹.۹ میلیمتر، لواسان ۶.۱ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۵.۲ میلیمتر، سنجش آلودگی فیروزکوه ۵.۱ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۵ میلیمتر، ورامین ۲.۹ میلیمتر ، شهریار ۲.۸ میلیمتر، شمیرانات- اقدسیه ۲.۳ میلیمتر، شرق تهران ۲.۳ میلیمتر، چیتگر ۲ میلیمتر و ژئوفیزیک ۱.۴ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • وضعیت بارندگی و جوی در تهران
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • تهران تا فردا بارانی است
  • بیشترین بارش‌ها با ۴ میلیمتر در بروجن
  • ایوانکی رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر
  • پرشدگی سد ها به ۶۱درصد رسید / رشد ۵ درصدی بارندگی ها
  • سمنان در فهرست کم بارش ترین استان های کشور