Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: شهدا بزرگترین نعمت الهی در راه رسیدن به معبود هستند و یقینا این راه ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حسین خنیفر پیش از ظهر امروز در مراسم خاکسپاری پیکر دو تن از شهدای گمنام در دانشگاه فرهنگیان سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدا بزرگترین نعمت الهی در راه رسیدن به معبود هستند و امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: با برگزاری چنین مراسماتی انسجام دینی در کشور محکم‌تر خواهد شد و این شهدا هستند که واصل این امر محسوب می‌شوند.

یحیی معروفی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهادت خلقت گران‌بهایی است که خداوند نصیب برگزیدگان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند مرتبه شفاعت را بعد از پیامبران به شهدا داده و این عزیزی شهدا نزد پروردگار را می‌رساند.

استقبال از شهدای گمنام دفاع مقدس در کردستان + تصاویرفرمانده سپاه بیت‌المقدس: استان کردستان همواره میعادگاه شهدا بوده است

رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان تصریح کرد: عزت، امنیت و اقتدار و دوام مملکت از جان‌فشانی و ایثار شهدایی است که بدون هیچ چشم داشتی جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: شهدا گران‌بهاترین سرمایه‌ زندگی خود یعنی جانشان را در راه کشور بدون هیچ چشم‌داشتی فدا کردند.

معروفی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم تشییعی که لایق شهدا بود را انجام ندادیم.

انتهای پیام/487/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جوادی بابیان اینکه ۸۲۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس بین‌المللی رسیده است، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت برق کشور است و این کنفرانس با مشارکت دانشگاه‌های معتبر و صنایع بزرگ صنعت برق کشور در دانشگاه زنجان که یکی از دانشگاه برتر کشور در حوزه برق و الکترونیک است برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق زنجان همواره در ارتباط با بخش‌های علمی و پژوهشی پیشگام بوده است، افزود: فراهم سازی بستر مناسب برای کنکاش، تبادل دانش و تجربیات خبرگان علمی و صنعتی از اهداف اصلی برگزاری کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: فراهم سازی بستر مناسب جهت ارائه دستاورد‌های اندیشمندان و متخصصان صنعت توزیع نیروی برق به جامعه علمی و صنعتی، امکانات و شرایط لازم برای ارتقای ارتباط و تبادل دانش بین شرکت‌های توزیع نیروی برق و دانشگاه ها، ترسیم نقشه راه برای توسعه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های پیشرفته جهان در این حوزه، توسعه دانش بنیان در حوزه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی شرکت‌های داخلی تجهیزات صنعت توزیع برق به شرکت‌کنندگان و متخصصان، معرفی اهمیت هوشمند سازی در حوزه توزیع نیروی برق و جلب توجه صاحب‌نظران و سیاست‌گذاران به توسعه آن، توسعه همکاری‌های علمی و صنعتی با سایر مراکز علمی جهان اهدافی است که در فراخوان کنفرانس منتشر شد.

جوادی گفت: بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان، ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • پالنگان، میزبان جشنواره دف، در جمعه آخر هر سال
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • شیراز میزبان نخستین کنفرانس ملی مهارت ایران
  • ۵۰ یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است
  • برنامه‌های هفته معلم در دشتی باکیفیت برگزار شود