Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:06:23 GMT

کاپیتان لیورپول: بهترین بازی قرمزها را دیدید

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۱۲۴۰

کاپیتان لیورپول: بهترین بازی قرمزها را دیدید

جردن هندرسون بعد از پیروزی لیورپول مقابل تاتنهام به ستایش از هم تیمی‌هایش پرداخت و عملکرد لیورپول را یکی از بهترین نمایش‌های این فصل تیم دانست.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در آنفیلد میزبان تاتنهام بود تا جدال بین دو صدرنشین لیگ برتر یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر جزیره از ابتدای فصل جاری را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان کلوپ در این بازی موفق شدند با گل دقیقه 90 فیرمینو تاتنهام را مغلوب کرده و صدر جدول را به خود اختصاص دهند.

 

 

جردن هندرسون کاپیتان قرمزهای آنفیلد در پایان بازی از هم تیمی هایش به خاطر این پیروزی تمجید کرد و گفت لیورپول بهترین بازی خود در فصل جاری در مقابل تاتنهام به نمایش گذاشته است.

 

هندرسون در پایان بازی به آمازون گفت: " بازی خوبی بود. یک بازی کاملاً تاکتیکی. ما همه چیزهایی که از تیم انتظار می رفت را به خوبی انجام دادیم از حفظ مالکیت توپ گرفته تا خلق موقعیت و استفاده از ضدحمله ها. رویهم رفته عملکرد ما در این بازی فوق العاده بود".

 

 

کاپیتان لیورپول در ادامه اضافه کرد: " ما مستحق سه امتیاز این بازی بودیم. این یکی از بهترین عملکردهای ما در فصل جاری بود و من از این بابت بسیار خوشحالم. ما فقط به فکر خودمان هستیم نه رقبا. این شکست احتمالاً تاثیر منفی روی روحیه تاتنهام می‌گذارد ولی همینطور که گفتم ما فقط به خودمان فکر می‌کنیم. از این لحظه به بعد مساله اصلی ما دیدار بعدی مقابل کریستال پالاس است".

 

 

لیورپول جوردن هندرسون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول جوردن هندرسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک، در سطح بین المللی، لیونل مسی و خوان سباستین ورون دو نفر از بزرگترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین هستند. اولی، اسطوره بارسلونا و برنده هشت توپ طلا و دومی، با دوران موفق در پارما، لاتزیو، اینترمیلان، منچستر یونایتد و چلسی.

هر دو در تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۰ هم‌بازی بودند و در آن زمان لئو برای اولین بار کاپیتان تیم ملی شد. او پس از این دوره موفق توانست به یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل شود.

ورون که خود در سال ۲۰۰۲ کاپیتان تیم ملی بود در مصاحبه‌ای در مورد هم‌بازی شدنش با مسی صحبت کرد. او گفت:«لئو در مقطعی به مشکل‌ خورد. این طبیعی است. دیه‌گو(مارادونا) لئو را برای کاپیتانی تیم انتخاب کرد، درحالی‌که گزینه‌های دیگری بودند که از او باتجربه‌تر بودند.

تغییر او مرا شگفت‌زده نمی‌کند. در زمانی که او برای بارسلونا می‌درخشید من با خوشحالی می‌دیدم که او به حقش رسیده است.
من او را بیشتر به‌عنوان یک قهرمان و رهبر می‌دیدم. در طول سال‌ها شما باید این نقش را بازی کنید و او این کار را به خوبی انجام داد.

بعد از اینکه توانست نقش خود را به‌عنوان کاپیتان پیدا کند علاوه‌بر زمین در رختکن هم درخشان بود. من به صحبت‌های او در رختکن گوش می‌دادم و محو نظراتش می‌شدم. برای همین در سال‌های آینده که کارهای شگفت‌انگیزتری انجام داد از شرایطش تعجب نکردم. می‌دانستم که به آنجا خواهد رسید.»

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان