Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلائی مقدم فرماندار بافق در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد  بافق گفت:  در مجموعه شرکت نظم و انضباط کاری توام با در نظر گرفتن مباحث اقتصادی به خوبی مشخص است.

او ادامه داد: غیر از کارخانه نورد میلگرد که در سال‌های گذشته راه اندازی شده پروژه کارخانه آهن اسفنجی (احیا)، ذوب و کلاف نیز در دست اقدام است و بنا بر گزارش مسئولان مجتمع، کارخانه احیا که چند سالی متوقف بود از سال گذشته مجدد عملیات تکمیل آن آغاز شده و اکنون حدود ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بافق با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی کارخانه آهن اسفنجی در سال گذشته مناسب بوده است، تصریح کرد: با برنامه ریزی و پیش بینی‌هایی که از سوی مسئولان مجتمع انجام شده کارخانه آهن اسفنجی تا خرداد سال آینده تکمیل و تست سرد آن انجام می‌شود.

او گفت: مجموعه شهرستان و استان و در راس استاندار یزد کامل در کنار سرمایه گذار هستند و امیدواریم که با تکمیل سه پروژه در دست اقدام این مجتمع علاوه بر عواید اقتصادی، مباحث ایجاد اشتغال و همچنین تکمیل چرخه فولاد در شهرستان که از آرزو‌های دیرینه مردم و مسئولان است، محقق شود.

با تکمیل و راه اندازی کارخانه آهن اسفنجی (احیا) مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق برای ۳۹۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۹۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آهن اسفنجی کارخانه فولاد اشتغال جوانان کارخانه آهن اسفنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، در حالیکه مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری روز گذشته (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) گفت: تقاطع غیر هم سطح سه راهی هفشجان به یک کارگاه فعال تبدیل شده و تا کنون به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است. شهروند خبرنگاری از کندی پیشرفت این پروژه  که از سال ۹۷ کلید خورده است انتقاد کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما : 
با سلام
می‌خواستم پیگیری کنم چرا نزدیک به سه ماه در تقاطع سه راهی هفشجان هیچ گونه اقدامی جهت تکمیل این پروژه صورت نمی‌گیره و کسی هم پاسخگو در این زمینه نیست
باید چند تا تصادف دیگه برای مکان صورت بگیره تا مسئولین محترم فکری برای تکمیل این پروژه چندین ساله بکنند
با تشکر
محمدرضا بهیم از هفشجان

دیگر خبرها

  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان
  • راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • طرح تولید مس کاتد در آذربایجان شرقی
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان