Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری فصل دریایی‌‌ مجموعه تلویزیونی "سلمان فارسی" به کارگردانی داوود میرباقری در شاهرود آغاز شد، فصلی که ویژوآل افکت زیادی می‌طلبد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل دریایی مجموعه تلویزیونی "سلمان فارسی" به کارگردانی داود میرباقری در شاهرود آغاز شد. فصلی که یکی از سخت‌ترین بخش‌های کار به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این و بعد از به پایان رسیدن تصویربرداری بخش‌های مربوط به شهرک نور، سکانس‌های مربوط به دره جذامی‌ها تصویربرداری شده است.

فصل دریایی‌‌ سریال ویژوال افکت زیادی را می‌طلبد که دو کشتی برای این بخش طراحی و ساخته شده است. این سفر دریایی مبتنی بر ویژوال افکت فیلمبرداری خواهد شد.

سریال "سلمان فارسی" که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد، سه مقطع ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می‌کند. فیلمبرداری این سریال، اواخر آذر پارسال در کویر شهداد کرمان آغاز شد و بعد از یک سال و بعد از فیلمبرداری در شهرک نور و شاهرود به فصل دریایی‌ رسیده است.

در برنامه‌ریزی اولیه سریال "سلمان فارسی" به گونه‌ای بود که بخش‌هایی از پروژه در ارمنستان و ترکیه فیلمبرداری شد اما به علت شیوع کرونا و ممنوعیت سفرها، لوکیشن‌های داخلی جایگزین شدند. 

سریال "سلمان فارسی" به سفارش مرکز سیمافیلم و توسط موسسه زلال فیلم ساخته می‌شود. تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، مرحوم چنگیز جلیلوند، علی دهکردی، رامونا شاه، احترام برومند، مهدی فقیه، علیرضا مهران و چند بازیگر خارجی جلوی دوربین رفته‌اند. پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری این سریال الف‌ویژه حدود 5 سال طول بکشد.

تعدادی از مدیران مرکز سیمافیلم در یک‌سالگی آغاز فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» با حضور در پشت صحنه این سریال الف ویژه صداوسیما که به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری در حال ساخت است، در جریان جزئیات ساخت این فصل از پروژه قرار گرفتند.

تصاویرِ فیلمبرداری فصل دریایی سریال "سلمان فارسی" را اینجا ببینید:

کارگردان قدیمی تلویزیون: به من گفته‌اند اسپانسر بیاور!/ سریال "حبیب‌بن مظاهر" منتظر بودجهفصل چهارم تا ششم سریال "از سرنوشت" هم ساخته می‌شودانصراف و فرار رو به جلوی محسن تنابنده/ آیا سریال "پایتخت" در همین جا به پایان می‌رسد؟

انتهای پیام/

سریال سلمان فارسیسریال سلمان فارسیسریال سلمان فارسیسریال سلمان فارسیسریال سلمان فارسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون سریال رسانه ملی تلویزیون سریال سریال سلمان فارسی فصل دریایی آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!

«محمدحسن شانه‌ساز زاده» مؤسس گروه «شاتل» و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره «نماوا» با حضور در یک لایو اینستاگرامی گفت: «هزینه ساخت ارزان‌ترین سریال در نماوا ۳ میلیارد تومان است. برای هر قسمت از سریال «سووشون» ساخته نرگس آبیار که به زودی منتشر می‌شود، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

او در پاسخ به چگونگی همکاری با بازیگران در این پلتفرم‌ها گفت: «من در خیلی از صنایع بودم، اما هیچ کدام مثل بازیگران، بی اخلاق و بی تعهد نیستند با وجود آنکه به هر حال ادعای فرهنگی بودن دارند، اما اگر پول باشد هر کاری می‌کنند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • ‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس
  • (عکس) تغییر شدید چهره نفس بازغی با آرایش و بدون آرایش