Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیمیتار برباتوف معتقد است لواندوفسکی لایق کسب جایزه بهترین بازیکن مرد سال فیفا است.

دیمیتار برباتوف در آستانه برگزاری مراسم بهترین های سال فیفا، معتقد است مسی و رونالدو شایسته حضور در بین نامزدهای نهایی جایزه بهترین بازیکن مرد سال فیفا نیستند. به گزارش طرفداری، دیمیتار برباتوف درمصاحبه با Betfair گفت:

از حضور رونالدو و مسی در بین نامزدهای نهایی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، تعجب می کنم چون مطمئن نیستم آن ها شایسته حضور در بین نامزدهای نهایی این جایزه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم این جایزه باید به روبرت لواندوفسکی برسد و او لایق این جایزه است. مطمئن نیستم که چه کسی می توانست در کنار لواندوفسکی در بین نامزدهای نهایی باشد.

مردم همیشه در این مورد بحث می کنند که چه کسی باید در بین نامزدهای نهایی جایزه بهترین بازیکن فیفا باشد. اکنون این سه بازیکن در این مرحله هستند و فکر می کنم لواندوفسکی بیشترین شایستگی را برای کسب این جایزه دارد. اگر او این جایزه را نبرد، ناعادلانه خواهد بود. فکر می کنم عدم برگزاری مراسم توپ طلا ناعادلانه بود، چرا که لواندوفسکی محبوب من و بسیاری از مردم و مدعی کسب این عنوان بود. فکر می کنم او باید این جایزه را می برد و امیدوارم کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، جبرانش کند.

متاسفانه گاهی فوتبال یک تجارت است و پشت پرده و روابط یا مدیر برنامه ها، فراتر از آن چیزی که شما می بینید تاثیر دارند. به نظر من لواندوفسکی در کنار بهترین مهاجمان فوتبال مدرن قرار دارد. این از آن مواقعی است که همه نمی توانند روی یک بازیکن توافق کنند، همان طور که به نظر من، شما نمی توانید بازیکنان نسل های مختلف را با هم مقایسه کنید. کین، مسی، رونالدو و آگوئرو که سال هاست گلزنی می کنند نیز در بین بهترین ها هستند. مهاجمان دیگری نیز وجود دارند اما با توجه به نحوه بازی لواندوفسکی و نحوه حرکتش در زمین، او بین سه مهاجم برتر من است؛ او فوق العاده است.

 همچنین بخوانید:

برباتوف: همکاری با زیدان می تواند شروع مجدد خوبی برای پوگبا باشد؛ رونالدو حتی در کریسمس هم از نوشیدنی الکلی استفاده...

برباتوف: باید زمان بیشتری به زیدان داده شود؛ پوچتینو گزینه ایده آلی برای رئال مادرید است

دیمیتار برباتوف: مارسیال باید شور و اشتیاق کاوانی را الگوی خود قرار دهد تا پیشرفت کند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بین نامزدهای نهایی جایزه بهترین بازیکن دیمیتار برباتوف فکر می کنم سال فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد

این برای پنجمین بار است که جوکر برنده جایزه اسکار ورزشی می‌شود.

به گزارش طرفداری، نواک جوکوویچ برترین تنیسور مرد تاریخ و برنده 24 گرند اسلم، برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد.

این برای پنجمین بار است که تنیسور مطرح صربستانی برنده جایزه ورزشکار سال لوریوس می‌شود. صربیناتور پیش از این در سال‌های 2012، 2015، 2016 و 2019 برنده جایزه لوریوس شد تا در کنار راجر فدرر دیگر تنیسور مطرح سوئیسی تنها ورزشکاران تاریخ باشند که 5 بار به این عنوان ارزشمند دست یافته‌اند.

جوکر برای کسب جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس رقیبان سرشناسی در دیگر رشته‌‌های ورزشی از جمله فوتبال داشت. لیونل مسی و ارلینگ هالند (فوتبال)، موندو دوپلانتیس (پرش با نیزه)، نوا لایلز (دوومیدانی) و مکس فرستاپن (فرمول یک) رقیبان نواک جوکوویچ در کسب جایزه بهترین ورزشکار سال بودند.

گفتنی است آیتانا بونماتی ستاره زنان فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا نیز در بخش زنان این جایزه را تصاحب کرد. جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید هم جایزه استعداد برتر را گرفت.

نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال نوواک جوکوویچ موندو دوپلانتیس ارلینگ هالند نوا لایلز لیونل مسی مکس فرستاپن

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صعود مرد شماره یك تنیس جهان به دور دوم نواک جوکوويچ مصدوم شد

دیگر خبرها

  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • بسکتبال NBA | اسامی نامزدهای نهایی جوایز فصل عادی
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!