Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب ۴۸، شهرک نشینان صهیونیست با حمله به سمت «عبدالفتاح محمد عبیات» کارگر ۳۷ ساله فلسطینی وی را به شهادت رساندند.

منابع خبری گزارش دادند که صهیونیستها این کارگر فلسطینی را در بیت لحم مورد ضرب و شتم قرار دادند.

فتحی عبیات برادر این شهید اعلام کرد که برادرش مشغول به کار بنایی در یک ساختمان بوده و بعد از اتمام کارش، اعضای خانواده با او تماس می گیرند اما او به تلفن پاسخ نمی دهد که همین مسأله نگرانی آنها را برمی انگیزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی که به آپارتمان مذکور رفتیم دیدیم که دست و پای عبدالفتاح بسته است و سر وی ضربه خورده و با طناب از گردن آویزان شده است.

فتحی عبیات ادامه داد که این شهید فلسطینی پنج فرزند دارد که کوچکترین آنها شش ماهه است.

کد خبر 5098329 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: بیت لحم رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل فلسطین جو بایدن روسیه ترکیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایران عربستان سعودی مغرب ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ فلسطینی دیگر در رفح به شهادت رسیدند

 
به گزارش تابناک،  به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی امروز نیز همانند روزهای گذشته، مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کرد.

در جریان حملات امروز، رژیم اشغالگر به منازل مسکونی در رفح واقع در جنوب غزه ۱۱ غیرنظامی شهید شدند.

اشغالگران همچنین در شرق اردوگاه «البریج» در مرکز غزه، درگیری های شدیدی با اشغالگران داشتند و این اردوگاه را بمباران کردند.

بر پایه این گزارش، در نتیجه بمباران شهر «الاسری» واقع در شمال غرب اردوگاه «النصیرات» غزه نیز یک نفر شهید و چند نفر مجروح شدند.

همچنین اشغالگران در نزدیکی مسجد «السوسی» در اردوگاه «الشاطی» غزه یک منزل مسکونی را بمباران کردند و چندین نفر مجروح شدند.

در منطقه «الدرج» یک منزل مسکونی بمباران شد و در نتیجه این تجاوز، چند نفر شهید و مجروح شدند.

اشغالگران تجمع غیرنظامیان فلسطینی در گذرگاه کارنی واقع در شرق غزه را نیز هدف قرار دادند و چندین نفر شهید و زخمی کردند.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که نیروهای ارتش صهیونیستی برای دهمین روز متوالی بیمارستان «الشفا» را در غزه محاصره کرده‌اند.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت فلسطین با گذشت بیش از ۱۷۰ روز از حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون، آمار شهدای فلسطینی به بیش از ۳۲ هزار نفر افزایش یافته است.

همچنین طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین در غزه، طی این مدت بیش از ۷۴ هزار فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی مجروح شده اند.

دیگر خبرها

  • محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه
  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • اعتراف بزرگ اسرائیلی‌ها
  • زخمی شدن ۶۴۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه
  • جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز
  • جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز در غزه
  • جنایت صهیونیست ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز در غزه
  • ۱۱ فلسطینی دیگر در رفح به شهادت رسیدند
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها