Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:17:28 GMT

سرمربی: تیم بانوان همیاری هنوز کم‌تجربه است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۴۰۶۳

سرمربی: تیم بانوان همیاری هنوز کم‌تجربه است

پریا خلیل‌زاده روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی فردا با سپاهان با توجه به اینکه حریف یک تیم حرفه‌ای و از بازیکنان با کیفیت و سرمربی تیم ملی بهره می‌برد بازی سختی باشد از اینرو در طول هفته با آنالیز کامل تیم حریف، سعی کردیم بتوانیم در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی گفت: یکی از مشکلات تیم ما جوان بودن بازیکنان و کم‌تجربگی آنهاست بطوریکه بیشتر بازیکنان ما برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفته‌اند به همین منظور برای رسیدن به مرز آمادگی کامل و رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به زمان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا و کاهش تعداد بازی‌های لیگ از ۲۲ بازی به هشت بازی به ضرر اکثر تیم‌ها بخصوص تیم ما شده است از طرفی فشردگی برگزاری لیگ نیز مزید بر علت بوده و شرایط تیم ما در مسابقات سخت‌تر کرده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری افزود: یک مشکل دیگر تیم ما کمبود مهره است زیرا با وجود چند بازیکن مصدوم، مجبور هستیم از آنها در ترکیب استفاده کنیم و بعد از بازی فردا با سپاهان و با توجه انصراف تیم استقلال خوزستان و استراحت ما در هفته پایانی دور رفت، مصدومان تیم به فیزیوتراپی رفته تا به آمادگی کامل برسند.

خلیل‌زاده گفت: در مورد تیم همیاری باید واقع‌بین بود زیرا تمام تلاش ما رسیدن بازیکنان به بهترین شرایط و آمادگی حضور ۹۰ دقیقه‌ای در بازی‌ها و آماده شدن برای فصول آینده است.

وی با اشاره به نداشتن بازیکن مبتلا به کرونایی در تیم همیاری گفت: بعد از بازی فردا تا نخستین بازی دور برگشت، بازیکنان در ارومیه و تمرینات حضور خواهند داشت تا با تمرینات فشرده بتوانیم در دور برگشت عملکردی بسیار بهتر نسبت به دور رفت به نمایش بگذاریم.

تیم همیاری آذربایجان‌غربی فردا، جمعه در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان در ارومیه میزبان سپاهان اصفهان مدعی قهرمانی خواهد بود که قضاوت این دیدار را «درنا قهرمانی» برعهده دارد.

تیم همیاری آذربایجان‌غربی در لیگ برتر فوتبال بانوان در رده پنجم (آخر) گروه یک قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی تیم همیاری آذربایجان غربی فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی تیم همیاری آذربایجان غربی فوتبال بانوان آذربایجان غربی تیم همیاری آذربایجان غربی فوتبال بانوان اخبار کنکور آذربایجان غربی فوتبال بانوان تیم همیاری بازی فردا تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد