Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مجاهد سعدی آل کثیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی  ایران در نظر دارد نسبت به تبدیل خودروهای عمومی باری و مسافری (تاکسی و وانت) به دوگانه سوز CNG به صورت رایگان اقدام نماید لذا مالکان خودروهای عمومی باری و مسافری متقاضی جهت انجام فرآیند ثبت نام و نوبت دهی به سایت GCR.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

NIOPDC.IR   مراجعه نمایند.

 او افزود:مالکان خودروهای شخصی نیز جهت دوگانه سوز کردن خودروهای خود می توانند به سایت CNG.IR   مراجعه و ثبت نام نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان تصریح کرد:مالکان خودروهای شخصی با مراجعه به سایت CNG.IR   و انجام فرآیند ثبت نام و نوبت دهی باید مبلغ ۱ الی ۲ میلیون تومان (بستگی به نوع خودرو) به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند.

سعدی آل کثیر گفت: مابقی هزینه دوگانه سوز کردن خودروها که حدود ۸۵ درصد از کل هزینه می باشد به صورت وام کم بهره با باز پرداخت یک الی دو ساله توسط بانک رسالت به متقاضیان پرداخت می گردد.

او افزود:مالکان خودروهای شخصی پس از انجام مراحل اولیه ثبت نام و دریافت کد رهگیری , تاریخ مراجعه آنها به مرکز تبدیل خودروها به دوگانه سوزCNGدر شهر آبادان تعیین می شود که می بایست با در دست داشتن مدارک لازم جهت استفاده از تسهیلات در نظرگرفته شده به این مرکز مراجعه نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان اضافه کرد:  آدرس مرکز تبدیل خودروهای عمومی و شخصی  به دوگانه سوز CNG  در آبادان به نشانی  :  ابتدای جاده آبادان – اهواز مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و در خرمشهر به نشانی  : روبه روی بازار اروند مال (کنزالمال سابق) است.

او در پایان گفت: شماره پیامگیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان ۰۶۱۵۳۲۶۶۰۴۴ آماده پاسخگویی به شما شهروندان عزیز است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوگانه سوز کردن خودرو مالکان خودروهای خودروهای عمومی دوگانه سوز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار خراسان رضوی از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی به‌منظور تلاش ارزشمند وی در خدمت‌رسانی به مهمانان امام رضا (ع) در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری از ۴۰ روز حضور و تلاش ارزشمند علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی و کارکنان این مجموعه در مسیر سوخت‌رسانی و کمک و یاری به مهمانان امام رئوف و سوخت‌رسانی مطلوب به مجاوران و زائران بارگاه قدس رضوی قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • تردد غیرقانونی خودروهای سنگین از روی پل خرمشهر