Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:29:59 GMT

اجرای ۴هزار طرح اشتغال زایی روستایی تا سال ۱۴۰۰ در استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۵۴۸۶

اجرای ۴هزار طرح اشتغال زایی روستایی تا سال ۱۴۰۰ در استان تهران

‍‍‍‍‍‍

دریافت 10 MB

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین مدنی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های تولیدی روستای «رستم آباد» از توابه بخش جوادآباد ورامین طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: توانمندسازی و اشتغال زایی روستایی یکی از مهمترین ر سالت های بنیاد برکت است، که در همین راستا بیش از دو هزار طرح در استان تهران با سرمایه گذاری بنیاد برکت طی دو سال اخیر در روستاها در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از این دو هزار طرح یک هزار و ۱۰۰ طرح مربوط به سال جاری است، که در حاشیه شهرها و روستاهای استان تهران در حال اجرا است و دو هزار طرح نیز برای سال ۱۴۰۰ در استان تهران اجرایی می‌شود.

کد خبر 5098460

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد برکت طرح اشتغالزایی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شب یلدا شهرکرد کرمانشاه شیوع کرونا گرگان قاسم سلیمانی شهرستان کرج آلودگی هوا هفته پژوهش قزوین استان تهران هزار طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: بخش تعاون یکی از فعال‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور است و در راستای شعار سال باید بخش تعاونی تقویت شود، سال گذشته حوزه تعاون روستایی شهرستان همدان در زمینه توزیع میوه و کالاهای اساسی عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌ها نقش اساسی در اشتغال‌زایی دارند و اجرای طرح «هر تعاونی یک طرح اشتغال‌زایی»، کمک بزرگی به توسعه و فعال شدن تعاونی‌ها است.

وی افزود: با ارزیابی و برنامه‌ریزی تعاونی‌ها باید تلاش شود زمینه تولید و اشتغال‌زایی را فراهم کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان خاطرنشان کرد: تعامل بخش دولتی، تعاونی و خصوصی کمک بزرگی به توسعه اقتصادی کشور است و باید از ظرفیت‌های خوب همدان در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در تعاونی‌ها استفاده شود.

ربانی‌مهر اضافه کرد: بخش تعاونی از سیاست‌های اصلی و راهبردی کشور در راستای توسعه اقتصادی است، باید از بخش تعاون رفع مظلومیت شود تا بتوان مردم را به مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های بخش تعاون تشویق کرد.

کد خبر 746798

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی