Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@10:51:18 GMT

مبلغ یارانه جدید چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۵۵۷۵

مبلغ یارانه جدید چقدر است؟

خبرگزاری آریا - خانوار‌هایی که هیچ یک از اعضای آن‌ها بیمه پرداز نباشند و خانوار‌هایی که اعضای آن‌ها طبق شاخص‌های بانکی از درآمدحداقلی برخوردار نباشند، مشمول دریافت یارانه معیشتی کرونا خواهند شد.
یارانه معیشتی کرونا برای افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، از امشب به مدت چهار ماه پرداخت خواهد شد.
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی و به دنبال تفاهم حاصله مبنی بر حمایت از معیشت اقشار کم درآمد که در شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا کسب در آمد آن‌ها مختل شده است، مقرر شد از امشب به افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هر نفر ماهیانه 120 هزار تومان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس به سایر افراد مشمول این یارانه، ماهیانه 100 هزار تومان پرداخت خواهد شد. بر اساس تصمیم گیری‌های صورت گرفته این یارانه به خانوار‌هایی هیچ یک از اعضای آن‌ها حقوق ماهانه دریافت نمی‌کنند، تعلق می‌گیرد.
همچنین خانوار‌هایی که هیچ یک از اعضای آن‌ها بیمه پرداز نباشند و خانوار‌هایی که اعضای آن‌ها طبق شاخص‌های بانکی از درآمدحداقلی برخوردار نباشند، مشمول دریافت این یارانه خواهند شد.
یارانه صد هزار تومانی به افرادی که در گروه یارانه معیشت بگیر باشند، پرداخت می‌شود. به این ترتیب با توجه به پرداخت یارانه معیشتی به 60 میلیون نفر از جمعیت ایران، این یارانه به این تعداد از مردم تعلق خواهد گرفت. در حال حاضر یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومان، یارانه معیشتی برای خانواده‌های یک نفره 55 هزار تومان، خانواده‌های دو نفره 103 هزار تومان، خانواده‌های سه نفره 138 هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره 172 هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان است. به موجب اعلام سازمان برنامه و بودجه یارانه سوم برای یارانه بگیران معیشتی و خانوار‌های هدف 100 هزار تومان و برای خانوار‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی 120 هزار تومان به ازای هر نفر است.
در این صورت اگر خانواری چهار نفره مشمول هر سه یارانه باشد، در ماه مبلغی برابر با 572 هزار تومان یارانه دریافت می‌کند. این خانواده در صورتی که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی باشد، 80 هزار تومان بیش از این مبلغ دریافت خواهد کرد.
یارانه سوم از ساعت 12 روز 27 اذر در حساب‌های سرپرستان خانوار قرار دارد.
اولین مرحله این حمایت معیشتی ساعت 24 روز 27 آذرماه 1399 به حساب افراد مشمول واریز می‌شود.
منبع: خبرآنلاین

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحت پوشش نهاد های حمایتی خانوار هایی یارانه معیشتی اعضای آن ها هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار