Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال ملی حفاری اهواز که در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با قرعه استراحت رو به رو شده بود، در اولین رقابت خود روز سه شنبه باید به مصاف تیم فرش آرای مشهد برود. از همین کادر فنی تیم ملی حفاری اهواز برای حضوری پر قدرت در مسابقات لیگ برتر امروز به مصاف تیم نماسازان ساحل آبادان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ از حریف لیگ دسته دومی خود شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت تیم فوتسال ملی حفاری اهواز این فصل بر عهده کیاوش علاسوند است.

دیدار تیم‌های فوتسال ملی حفاری اهواز و فرش آرای مشهد روز سه شنبه ۲ دی ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی برگزار می‌شود.

فرش آرا در اولین مسابقه خود در لیگ برتر شب گذشته موفق شد تیم ایمان شیراز را شکست دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال ملی حفاری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی‌های سوم گروه C جام ملت‌های آسیا امروز دوشنبه به طور همزمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد.   در یکی از این دیدار‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که با تساوی یک - یک به پایان رسید تا ژاپن نخستین بار طعم حذف از مرحله گروهی جام ملت‌ها را تجربه کند و تاجیک‌ها به شگفتی سازی خود در این دوره از مسابقات ادامه دهند.   در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۵ - ۵ به پایان رسید.   با توجه به نتیجه بازی‌های امروز تاجیکستان و قرقیزستان ۵ امتیازی شدند تا به عنوان تیم‌های اول ودوم راهی مرحله بعدی شوند. ژاپن نیز با چهار و کره جنوبی با یک امتیاز حذف شدند.   در ادامه این رقابت‌ها از ساعتی پیش ۲ دیدار در گروه D در حال برگزاریست و طبق برنامه تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت رفته و افغانستان با بحرین رو در رو شده است.

دیگر خبرها

  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا